Jump to content
Sign in to follow this  
body

Blocat ac vitezometru

Recommended Posts

Salve

Mai nenica in dimineata asta s-a blocat acul de la vitezometru la 60km/h , dupa ce ieri a dat ceva semne pe drumul de intoarcere de la Moeciu .

Ce se poate face?

Sa fie de la frig?

Bafta

Share this post


Link to post

Ce-mi vine în minte, este să verifici cablul de la vitezometru, au obiceiul să se rupă. Deşi în cazul ăsta nu ştiu dacă trebuie să se blocheze, mi s-ar părea mai logic să stea la 0. :roll:

Share this post


Link to post

Am condus si eu un cielo cu cablul defect. Initial indica cu 20-30 kmh mai mult. Pana la urma s-a rupt cablul de tot si s-a aprins becul de "motor". Turatia masinii la ralanti a ajuns pe la 1.600 rpm. In service au zis ca ECM-ul (probabil pt. ca nu mai primea toate datele) a intrat intr-un mod de avarie. S-a schimbat cablul si s-a remediat. :idea:

Share this post


Link to post

Salve

 

Am uitat sa zic csa de anul trecut facea figuri in sensul ca se bloca la 40 pana la 80 si de abia dupa ce ajungeam la 80 incepea iar sa functioneze.

Share this post


Link to post

Sa nu ai o problema mecanica la ceasul din bord...mai multe nu stiu sa iti zic despre asta.

Share this post


Link to post
Sa nu ai o problema mecanica la ceasul din bord...mai multe nu stiu sa iti zic despre asta.

 

 

cu mecanica la ceasul de bord (vitezometrul) am eu probleme...

si anume:

 

cand este frig acul la vitezometru tremura usor pana pe la vreo 40 km/h, dupa care incepe sa caraie puternic ceva chiar in interiorul ceasului si acul sare brusc pe la 80 km/h, apoi, cu cat merg mai repede caraie mai tare si acul urca pana pe la 120 km/h cand de fapt am 60 kim/h, apoi la franare se intampla exact invers, adica scade acul aiurea pana cand ajunge la 40 km/h si isi revine, se opreste si caraitul, foarte deranjant la urechi de altfel.

Dupa ca merg cativa km cu masina si incepe sa fie cald in interior incet, incet isi revine de nu mai face deloc figuri. Cum isi revine? pai incet, incet incepe sa caraie la o viteza mai mare, de ex la 60, la 70, la 80 si apoi dispare direct proportional cu caldura din interior.

Vreau sa spun ca nu a mai facut asa de iarna trecuta...

ce dreacu sa aiba?

problema este ca jurnalierul functioneaza corect, km se inregistreaza bine zic eu, de aceea ma gandeam ca nu e de la cablu...

voi ce ziceti? a mai patit cineva asa?

 

si tocmai am avut ocazia sa cumpar un bord de espero si nu l-am luat...

Share this post


Link to post

o fi sarit vreo rotita de plastic dinauntru si nu mai atinge cum trebuie...

cred ca ar tb sa va uitati prin'auntru, sa vedeti cum e facut.

Share this post


Link to post

eu am scos la un moment dat acul indicator (am umblat la bord)...ai grija cand il scoti...cu grija!!! si cand il pui pt. ca altfel iti indica aiurea!

acul trebuie pus sub bumbul negru pe care se sprijina la 0km si dupa ce l-ai pus trecut peste bumb...dupa care verificarea cea mai buna e la arcul de triumf unde e chestia aia de iti indica viteza...

Share this post


Link to post

1. Daca se aprinde martorul ECM si nu merge kilometrajul este dus unul din traductoarele de la cutie sau amandoua.

2.Daca nu indica viteza cu care circuli dar iti merge jurnalierul este stricat ceasul

3.Daca nu merge nimic este rupt cablul de kilometraj sau este sarit din mufa din spatele ceasului.

Share this post


Link to post
Sa nu ai o problema mecanica la ceasul din bord...mai multe nu stiu sa iti zic despre asta.

 

 

cu mecanica la ceasul de bord (vitezometrul) am eu probleme...

si anume:

 

cand este frig acul la vitezometru tremura usor pana pe la vreo 40 km/h, dupa care incepe sa caraie puternic ceva chiar in interiorul ceasului si acul sare brusc pe la 80 km/h, apoi, cu cat merg mai repede caraie mai tare si acul urca pana pe la 120 km/h cand de fapt am 60 kim/h, apoi la franare se intampla exact invers, adica scade acul aiurea pana cand ajunge la 40 km/h si isi revine, se opreste si caraitul, foarte deranjant la urechi de altfel.

Dupa ca merg cativa km cu masina si incepe sa fie cald in interior incet, incet isi revine de nu mai face deloc figuri. Cum isi revine? pai incet, incet incepe sa caraie la o viteza mai mare, de ex la 60, la 70, la 80 si apoi dispare direct proportional cu caldura din interior.

Vreau sa spun ca nu a mai facut asa de iarna trecuta...

ce dreacu sa aiba?

problema este ca jurnalierul functioneaza corect, km se inregistreaza bine zic eu, de aceea ma gandeam ca nu e de la cablu...

voi ce ziceti? a mai patit cineva asa?

 

si tocmai am avut ocazia sa cumpar un bord de espero si nu l-am luat...

 

Bai nene exact la fel face si a mea :lol: Numai la inceputul iernii si primavara!!!Am reusit odata sa ajung la 200 pe ceas si vreo 80 reali.Dar e vreun risc sa dea informatii ciudate la ECM?Ca in cazul asta ma duc sa-l fac pana s-o vand...

Share this post


Link to post

eu cred ca sigur nu este de la ECM, pentru ca , atunci cand merge prost, scoate un zgomot specific, ca si cum ar aluneca o rotitza dintata peste alta...caraie urat

dar...de ex azi nu a mai facut de loc, daca ar fi rotitza defecta ar face tot timpul, nu?

 

si...am mai constatat ceva azi...curge ulei...doar ce am schimbat uleiul si filtrul, precis nu a strans ala bine filtrul sau...mai grav, l-a insurubat aiurea...imi vine sa mor...numai idioti pe lumea asta, i-am mai lasat si ciubuc...

acum trebuie sa ma duc sa vad ce are, sa dau uleiul jos, sa-l recuperez , sa schimb filtrul iar, etc...timp pierdut si...pe frig...

Share this post


Link to post
eu cred ca sigur nu este de la ECM, pentru ca , atunci cand merge prost, scoate un zgomot specific, ca si cum ar aluneca o rotitza dintata peste alta...caraie urat

dar...de ex azi nu a mai facut de loc, daca ar fi rotitza defecta ar face tot timpul, nu?

 

si...am mai constatat ceva azi...curge ulei...doar ce am schimbat uleiul si filtrul, precis nu a strans ala bine filtrul sau...mai grav, l-a insurubat aiurea...imi vine sa mor...numai idioti pe lumea asta, i-am mai lasat si ciubuc...

acum trebuie sa ma duc sa vad ce are, sa dau uleiul jos, sa-l recuperez , sa schimb filtrul iar, etc...timp pierdut si...pe frig...

 

Pai si la mine cand o ia razna incepe sa se auda un zgomot infernal din bord.Si nici la mine n-a mai facut astazi si dupa cum vad n-o sa mai faca pana in ,martie cand o sa dea caldura si o sa se dilate treburile alea pe acolo.In martie o sa faca vreo sapt.cate 5 min.dimineata si gata.

Cert e ca tre' sa vand masina in intervalul asta ca daca aude cineva cum face vitezometrul meu chiar ca nu ma crede ca in rest masina e bat :lol:

Share this post


Link to post
Sa nu ai o problema mecanica la ceasul din bord...mai multe nu stiu sa iti zic despre asta.

 

 

cu mecanica la ceasul de bord (vitezometrul) am eu probleme...

si anume:

 

cand este frig acul la vitezometru tremura usor pana pe la vreo 40 km/h, dupa care incepe sa caraie puternic ceva chiar in interiorul ceasului si acul sare brusc pe la 80 km/h, apoi, cu cat merg mai repede caraie mai tare si acul urca pana pe la 120 km/h cand de fapt am 60 kim/h, apoi la franare se intampla exact invers, adica scade acul aiurea pana cand ajunge la 40 km/h si isi revine, se opreste si caraitul, foarte deranjant la urechi de altfel.

Dupa ca merg cativa km cu masina si incepe sa fie cald in interior incet, incet isi revine de nu mai face deloc figuri. Cum isi revine? pai incet, incet incepe sa caraie la o viteza mai mare, de ex la 60, la 70, la 80 si apoi dispare direct proportional cu caldura din interior.

Vreau sa spun ca nu a mai facut asa de iarna trecuta...

ce dreacu sa aiba?

problema este ca jurnalierul functioneaza corect, km se inregistreaza bine zic eu, de aceea ma gandeam ca nu e de la cablu...

voi ce ziceti? a mai patit cineva asa?

 

si tocmai am avut ocazia sa cumpar un bord de espero si nu l-am luat...

 

Exact la fel mi-a facut mie ieri !

Dupa ce am spalat masina aseara de sare ( dupa excursia la Moeciu) MINUNEA MINUNII , a inceputt sa mearga vitezometrul beton !

SA MAI ZICA CINEVA CA MASINA NU ARE SUFLET !!!!!!!!1 :lol: :lol: :lol:

Share this post


Link to post

CONCLUZIE:

 

a rezolvat cineva aceasta problema? si ce a avut de fapt defect?

Share this post


Link to post

Parerea mea ca este cablul de la kilometraj ! :X :X

Share this post


Link to post
CONCLUZIE:

 

a rezolvat cineva aceasta problema? si ce a avut de fapt defect?

 

Cred ca masina vrea sa ne spuna:Bah mai spala-ma si pe mine!!! :lol:

Share this post


Link to post
Dupa ce am spalat masina aseara de sare ( dupa excursia la Moeciu) MINUNEA MINUNII , a inceputt sa mearga vitezometrul beton !

 

poate ca a fost de la frig...

Share this post


Link to post

dupa discutia de aseara cu mecanicii, am aflat urmatoarele:

problema cu uzura rotitzelor vitezometrului la espero a aparut la mai multe masini.

se poate rezolva prin demontarea vitezometrului si ungerea rotitzelor, o operatie laborioasa de altfel, dar am inteles ca aceasta reparatie nu tine mult, in sensul ca problema reapare dupa o perioada.

 

sau mai exista varianta schimbarii vitezometrului operatie care costa 800.000 ( cu manopera cu tot), bineintelec ca second pentru ca noi nu se mai gasesc.

oricum daca alunecatul rotitzelor se intampla rar ( cum e cazul meu, de 2-3 ori pe an) nu merita schimbat

 

...toate astea le-am aflat cand m-am dus sa imi stranga filtrul de ulei pe care boul de la service il lasase slab cand am schimbat uleiul...

Share this post


Link to post

exact ce a scris MikeTekRacing exact asa mi s-a intimplat si mie parca era scris de mine acolo . eu am cielo 96 . mi-a facut asa de la frig vro 2 zile dupa care s-a linistit singur ,nu am spalat-o, nu am mingaiat-o nu i-am facut nimic. a ba da i-am dat 2 pumni inbord dar fara nici un rezultat si m-am lasat pagubas. oricum cand mai am eu ocazia sa vad 180 pe vitezometru pe o stradutza din bucuresti?

Share this post


Link to post

subscriu.

cielo de firma din 1999, 202.000 Km. caraie de te da afara din masina numai intre 120 si 140. Pe la 120 incepe sa caraia sporaic si sa balaseze neregulat, la 140 sare brusc la 200 si sta acolo... problema e mecanica, in ceas, dupa cum se manifesta...

 

 

cu mecanica la ceasul de bord (vitezometrul) am eu probleme...

si anume:

 

cand este frig acul la vitezometru tremura usor pana pe la vreo 40 km/h, dupa care incepe sa caraie puternic ceva chiar in interiorul ceasului si acul sare brusc pe la 80 km/h, apoi, cu cat merg mai repede caraie mai tare si acul urca pana pe la 120 km/h cand de fapt am 60 kim/h, apoi la franare se intampla exact invers, adica scade acul aiurea pana cand ajunge la 40 km/h si isi revine, se opreste si caraitul, foarte deranjant la urechi de altfel.

Dupa ca merg cativa km cu masina si incepe sa fie cald in interior incet, incet isi revine de nu mai face deloc figuri. Cum isi revine? pai incet, incet incepe sa caraie la o viteza mai mare, de ex la 60, la 70, la 80 si apoi dispare direct proportional cu caldura din interior.

Vreau sa spun ca nu a mai facut asa de iarna trecuta...

ce dreacu sa aiba?

problema este ca jurnalierul functioneaza corect, km se inregistreaza bine zic eu, de aceea ma gandeam ca nu e de la cablu...

voi ce ziceti? a mai patit cineva asa?

 

si tocmai am avut ocazia sa cumpar un bord de espero si nu l-am luat...

Share this post


Link to post

Uita-te pe pagina 1 al acestui topic si ai sa gasesti raspunsul.Daca e vorba de Espero, bineanteles.Daca e vorba de Nubira...mi-am mai dat cu parerea odata :lol:

Share this post


Link to post

Si eu am aceiasi problema Espero 1.8 CD 97 ,la -5 grade incepe sa o ia razna vitezometrul dar asta ar fi cea mai mica problema, problema reala este zgomotul facut de dispozitivul infernal :wallbanger: .

Dupa multe incercari am reusit sa-l domolesc prin ungerea rotitelor din plastic .

Varianta cu schimbarea vitezometrului de care zici tu este un pic mai complicata , mie mi-au cerut cei de la radacini 200euro ,si am zis pas X( .

Si vorba ta de 2-3 ori pe an nu e un capat de tara ,la mine vad ca numai iarna sa intimplat .

Share this post


Link to post
subscriu.

cielo de firma din 1999, 202.000 Km. ...

si tocmai am avut ocazia sa cumpar un bord de espero si nu l-am luat...

 

Se potriveste bord de Espero pe Cielo ?

Share this post


Link to post

nu se potrivesc, sunt complet diferite.

Share this post


Link to post

Aceeasi problema o am si eu: cand e frig, mai ales cand plec de pe loc , si mai ales cand o turez mai mult decat de obicei...acul de la vitezometru tremura un pic si cand ajung undeva pe la 50-60 km/h incepe sa se auda un zazait si acul de la vitezometru vibreaza puternic si indica cu aprox. 20 km/h mai mult decat am in realitate.Culmea e ca mereu este la fel: numai cu 20 km/h in plus, nu mai mult, nu mai putin.Mergeam cu 130 si imi arata 150 in bord! Nu inteleg de ce vibreaza acul si mai ales ca face asa doar cand este frig.Daca se incalzeste masina intre timp nu mai face asa! Culmea e ca nu se aprinde martorul "Check engine" in bord... Pareri?

Edited by ing3r

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...