Jump to content
Sign in to follow this  
Dj_Dark

Probleme La Delcou

Recommended Posts

Ok si atunci cum isi face reglajul avansului? Fiindca pe tester apar fluctuatii, trebuie sa fie ceva nu?

Share this post


Link to post

In functie de turatie,temperatura lichid racire si aer admisie,durata injectie si depresiune galerie admisie.

Senzorul de detonatii nu regleaza avansul decit il scade daca apar detonatii.

Share this post


Link to post

Defapt da, greseala mea, oricum mi-ai enumerat aproape toti senzorii :) . Multumesc

Share this post


Link to post

Protejeaza motorul si scade perfomantele :)

Share this post


Link to post
1.Cu cat temperatura exterioara este mai mare cu atit detonatiile sunt mai mari.

2.In mod sigur avansul nu este bine reglat si poate ai si bujiile cu clasa termica diferita.

 

bujiile sunt Bosch wr78 (4 electrozi) care conform catalog sunt compatibile cu motor G15MF.

Share this post


Link to post
2.In mod sigur avansul nu este bine reglat si poate ai si bujiile cu clasa termica diferita.

 

1. Am tras un semn intre cele 2 parti ale delcou

2. Am slabit surub de 13 si apoi am miscat delcou 2mm in sensul invers acelor acelor de ceasornic

3. Am resetat ecm

 

Rezultat: nu se mai aud detonatiile (drum in oras, canicula, aglomeratie) dar se si simte o mica pierdere de cuplu, mai ales la turatii joase

Share this post


Link to post

Schimba si bujiile cu cele recomandate de constructorul motorului.

Share this post


Link to post

Cam aceeasi problema o am si eu. Merg cu avansul un pic cam tare, si la unele demaraje (cand o tin din ambreiaj la schimbarea din 1 in 2 daca intelegi ce spun) am scurte detonatii mai accentuate cu A/C pornit. Daca il dau mai mic nu prea mai trage pe turatii joase, exact cum zici si tu si prefer sa traga :) . Eu nici pana acum nu am reusit sa gasesc punctul optim de functionare, la service mi-au zis dintr-o scanare ca e putin cam prea tare, asta este, tot lampa stroboscopica in service e baza, eu zic sa te duci sa-l reglezi, il insemnezi si apoi te joci cu el :D .

 

PS. Bujii NGK V-line nu mai stiu codul.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Motorul are intreruperi usoare, si smunceste usor la mers constant.Azi am demontat delcoul sa-l curat si am gasit toata izolatia de pe bobina delcoului in capac.Am curatat si am observat ca si elctrozii capacului sunt oxidati tare, am curatit tot, se simte o ameliorare dar tot nu merge cum ar trebui.Maine ma duc sa iau capac si bobina noi, oare mai trebuie sa schimb ceva ca nu am chef sa merg de 2 ori la magazin.

Share this post


Link to post

Capac bobina lulea

uita-te la capac sa nu arate ca facut pe vapor... si luleaua la fel...

Share this post


Link to post

ptr danutza:

ai rezolvat problema? si al meu cie prezinta aceleasi simptome, izolatia bobinei tot gramada in capac, am schimbat capacul dar rezultatul nu e chiar cel asteptat. Tre' sa schimb si bobina?

Share this post


Link to post

Am schimbat si bobina din cauza aspectului ,pentru ca no voiam sa ma lase in drum pe neasteptate.Comportamentul motorului s-a schimbat mult in bine dar nu stiu daca de la bobina sau de la capac , pentru ca le-am schimbat odata pe amandua.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...