Jump to content

 


Photo
- - - - -

Axul Cu Came


  • Please log in to reply
244 replies to this topic

#21 hanjin

hanjin

    Forumist

  • Membru
  • 7 posts
  • Din:roman
  • Auto:daewoo
  • Model:cielo
  • An:1996

Posted 14 January 2007 - 19:39

Si axul meu a cedat la 170 k. Tocmai l-am schimbat. M-a ajuns 250 ron axul plus 40ron 2 culbutori. Erau uzati la pistoanele 3 si 4. Cand m-am dus cu ea in service mi-au spus ca trebuie sa-i fac segmentarea. Le-am zis alora ca dupa informatiile mele zgomotul e produs de axul cu came. Ei mi-au raspuns ca nici nu ruleaza rontund motorul. Aveau dreptate, nu mergea rotund. Am schimbat axul in curtea unui prieten manopera fiind cateva beri... si surpriza.. nu zgomot, motorul merge perfect, nivelul la ulei ramane constant.Din punctul meu de vedere cred ca nu mai e nevoie de segmentare. Dar problema nu am facut lucrarea pe la delco, ci in modul clasic, demontand tot motorul aproximativ :). E necesara schimbarea garniturei de chiuloasa? Pot aparea alte probleme? Si apropo, mecanicul binevoitor mi-a zis ca nu merita sa bag prea multi bani in ea... ca moare motorul curand. Dupa ultimele reparatii mie nu prea mi se pare ca e pe moarte, chiar se comporta perfect... porneste la sfert, nu papa ulei. Mai are masinuta mea niste lipsuri, dar mi-e prea draga ca s-o dau...

#22 ovi_jer

ovi_jer

    BARON LOCAL

  • Super Moderatori
  • 7091 posts
  • Din:Rm Valcea
  • Auto:Daewoo
  • Model:VF69Z
  • An:1999

Posted 14 January 2007 - 19:40

Daca nu s-a dezlipit chiulasa de pe blocul motor nu era nevoie sa schimbi garnitura de chiulasa.

#23 hanjin

hanjin

    Forumist

  • Membru
  • 7 posts
  • Din:roman
  • Auto:daewoo
  • Model:cielo
  • An:1996

Posted 15 January 2007 - 00:23

Voi observa zilele urmatoare daca am scurgeri de ulei. Am spalat ieri motorul si se va observa usor. Pacat ca peste tot se face treaba romaneasca si astia nu mi-au spalat si blocul de mi-a ramas jegul de un deget. Hai ue!

#24 _romulus_

_romulus_

    Cu apa de foc !

  • Moderatori
  • 458 posts
  • Din:Verona
  • Auto:Ford
  • Model:Fiesta 1.4 TdCI
  • An:2005
  • Nr. Inmatr.:CT-764-ZJ

Posted 21 March 2007 - 11:00

Acum am vorbit la service autorizat daewoo, in Tg Mures. Un schimbat de axa cu came si distributie, cu piesele lor m-ar costa 1100 - 1200 lei noi si include si schimbarea tuturor culbutorilor. Cum e pretul? Am uitat sa le spun de schimbarea termostatului, spalatul baii de ulei si schimbarea uleiului, respectiv a filtrului, deci acolo, mai adaug eu, inca vreo 200 - 300 lei

#25 ovi_jer

ovi_jer

    BARON LOCAL

  • Super Moderatori
  • 7091 posts
  • Din:Rm Valcea
  • Auto:Daewoo
  • Model:VF69Z
  • An:1999

Posted 21 March 2007 - 11:04

Destul de scump.I-a legatura cu nicubarbu sa-ti faca o lista de preturi la piesele respective si intreaba de manopera la alt service sau chiar la ei.

#26 radu_mo

radu_mo

    Forumist

  • Membru
  • 5 posts
  • Din:iasi
  • Auto:Daewoo
  • Model:cielo
  • An:1998
  • Nr. Inmatr.:IS 02 UAE

Posted 23 April 2007 - 17:32

:spumelagura: Va rog sa-mi raspundeti si mie daca ati patit asa ceva, si de la ce poate fi.

Am cumparat un cielo din 98, cu 115.000 km la bord.Imediat mi s-a rupt axul cu came.
L-am schimbat la service cu unul nou.Dupa vreo 2 luni s-a rupt iar si am schimbat axul cu tot cu capac chiuloasa , adica carterul. Dupa alte 4 luni iar s-a rupt. Acum am schimbat iar axul si sunt disperat sa nu se rupa din nou.
Diferiti mecanici mi-au zis urmatoarele: chiuloasa este stramba(trebuie alta), probleme la pompa de ulei, orificii infundate in chiuloasa, schimb cu ulei performant.
Ce sa fac?? Este culmea sa se rupa de 3 ori in acelasi loc, la intervale asa de scurte de timp!!

#27 ovi_jer

ovi_jer

    BARON LOCAL

  • Super Moderatori
  • 7091 posts
  • Din:Rm Valcea
  • Auto:Daewoo
  • Model:VF69Z
  • An:1999

Posted 23 April 2007 - 18:02

Si care ar fi acel loc in care se rupe?

#28 radu_mo

radu_mo

    Forumist

  • Membru
  • 5 posts
  • Din:iasi
  • Auto:Daewoo
  • Model:cielo
  • An:1998
  • Nr. Inmatr.:IS 02 UAE

Posted 23 April 2007 - 21:44

Ruptura se produce intre culbutorii 3 si 4.

Edited by tolin, 23 April 2007 - 22:25.


#29 ovi_jer

ovi_jer

    BARON LOCAL

  • Super Moderatori
  • 7091 posts
  • Din:Rm Valcea
  • Auto:Daewoo
  • Model:VF69Z
  • An:1999

Posted 23 April 2007 - 22:30

S-a verificat daca ajunge uleiul acolo?

#30 radu_mo

radu_mo

    Forumist

  • Membru
  • 5 posts
  • Din:iasi
  • Auto:Daewoo
  • Model:cielo
  • An:1998
  • Nr. Inmatr.:IS 02 UAE

Posted 24 April 2007 - 06:45

Ruptura se produce intre culbutorii 3 si 4.

Mecanicul a montat un ax nou si a dat cheie fara sa mai puna capacul sustinind ca ulei ii vine, acesta umezind axul.
Ce operatiuni trebuie sa mai fac ca sa merg la sigur?

#31 ovi_jer

ovi_jer

    BARON LOCAL

  • Super Moderatori
  • 7091 posts
  • Din:Rm Valcea
  • Auto:Daewoo
  • Model:VF69Z
  • An:1999

Posted 24 April 2007 - 10:00

Ce ulei folosesti si la ce perioada il schimbi?

#32 radu_mo

radu_mo

    Forumist

  • Membru
  • 5 posts
  • Din:iasi
  • Auto:Daewoo
  • Model:cielo
  • An:1998
  • Nr. Inmatr.:IS 02 UAE

Posted 24 April 2007 - 12:05

Mecanicul a montat un ax nou si a dat cheie fara sa mai puna capacul sustinind ca ulei ii vine, acesta umezind axul.
Ce operatiuni trebuie sa mai fac ca sa merg la sigur?


Folosesc ulei Mobil 10 40 Schimb la 10000 KM.
Acum vin din alt service si mi au zis sa merg pe varianta chiuloasa SH , BINE dupa ce desfac acolo si vad circuitul de ungere Are cineva idee cit costa treaba asta si daca i bine Multumesc aticipat

#33 ovi_jer

ovi_jer

    BARON LOCAL

  • Super Moderatori
  • 7091 posts
  • Din:Rm Valcea
  • Auto:Daewoo
  • Model:VF69Z
  • An:1999

Posted 24 April 2007 - 20:11

Trebuie sa arunce ulei, nu sa fie umezit.

#34 radu_mo

radu_mo

    Forumist

  • Membru
  • 5 posts
  • Din:iasi
  • Auto:Daewoo
  • Model:cielo
  • An:1998
  • Nr. Inmatr.:IS 02 UAE

Posted 25 April 2007 - 14:27

Nu am putut sa mi dau seama ce debit de ulei a ajuns sus . Mecanicul sustine ca i vine ulei Acum am montat un ax nou ,ca sa ajung acasa cu masina .sint stresat ca se va rupe si acesta din nou.Asa ca trebuie sa o desfac din nou si nu stiu la ce sa ma astept Multumesc

Nu mai cita mesajele anterioare!

#35 underground

underground

    Forumist

  • Membru
  • 19 posts
  • Din:Brasov
  • Auto:Seat/Cielo
  • Model:Ibiza 1.4 TDI (70CP)
  • An:2007
  • Nr. Inmatr.:BV 033...

Posted 02 August 2007 - 09:46

Am schimbat axul cu came si tachetii la 12 000 Km. Prezentau uzura avansata 6 din 8 came cum te uiti de la stanga la dreapta.
Cea mai uzata era cea mai din stanga. Ulei baga din belsug.

#36 ovi_jer

ovi_jer

    BARON LOCAL

  • Super Moderatori
  • 7091 posts
  • Din:Rm Valcea
  • Auto:Daewoo
  • Model:VF69Z
  • An:1999

Posted 02 August 2007 - 10:22

Conteaza si calitatea nu numai cantitatea :)

#37 underground

underground

    Forumist

  • Membru
  • 19 posts
  • Din:Brasov
  • Auto:Seat/Cielo
  • Model:Ibiza 1.4 TDI (70CP)
  • An:2007
  • Nr. Inmatr.:BV 033...

Posted 02 August 2007 - 13:02

LA 5.000 kM - S-a pus ulei Daewoo 10W-30.
LA 10.000 Km - S-a pus ulei Castrol TXT 5w40 - achizitionat din service - bidoane sigilate.

#38 bella

bella

    Subaru Addicted

  • Membru
  • 1042 posts
  • Din:Ploiesti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo Exe, Full, GPL
  • An:2002

Posted 02 August 2007 - 14:05

@underground:Citeste topicul de uleiuri si ai sa vezi ca a devenit indoielnica(,) calitatea uleiului Castrol importat in RO.

#39 underground

underground

    Forumist

  • Membru
  • 19 posts
  • Din:Brasov
  • Auto:Seat/Cielo
  • Model:Ibiza 1.4 TDI (70CP)
  • An:2007
  • Nr. Inmatr.:BV 033...

Posted 03 August 2007 - 12:15

:offtopic: Am citit topicul cu uleiuri. Nu se putea strica axul atat de rapid. Dupa ce am trecut de la daewoo la castrol a inceput imediat tacaneala. Uleiul era ok la consistenta. Acuma am tot uleiul acela cu care a inceput sa tacane. Am facut 1000km si nu tacane nimic.

#40 DGT

DGT

    Ex: tiboasca

  • Membru
  • 965 posts
  • Din:Londra
  • Auto:Ford
  • Model:Mondeo Zetec
  • An:2009
  • Nr. Inmatr.:KM 09 YDB

Posted 03 August 2007 - 12:29

Tratamentul termic pentru duritate a fost prost facut,de aceea s-a dus axul!Totusi dupa schimbarea lui era bine sa
schimbi si uleiul.Particulele fine de metal din vechiul ax au ramas in ulei si va duce la o uzura prematura a motorului.
Oricum Bella are dreptate,Castrol este foarte prost!




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users