Jump to content

 


Photo
- - - - -

Axul Cu Came


  • Please log in to reply
244 replies to this topic

#241 florinellll

florinellll

    Forumist

  • Membru
  • 381 posts
  • Din:BUCURESTI
  • Auto:DAEWOO-HONDA
  • Model:LEGANZA-ACCORD
  • An:2000-2011
  • Nr. Inmatr.:B-999-CUCU

Posted 09 January 2017 - 12:24

Axul cu came , chiar GM, l-am schimbat la fosta de 2 ori, cu ulei ok, schimbat la timp, insa tot s-a uzat prematur la varful camelor, la toate, sub 20k km. Prima data am schimbat si culbutorii, toti. Degeaba! Calitatea acestor piese, chiar originale, a cazut in cap de multi ani. Socrul meu asa l-a lasat, nu se mai merita, si oricum, el merge putin.

Cand a fost schimbat axul ati fost de fata sau s-a mers pe incredere

In ziua de azi eu nu mai am incredere nici in mine :thumbl:



#242 alexinno

alexinno

    Forumist

  • Membru
  • 510 posts
  • Din:Braila
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo Executive, GPL Tomasetto
  • An:2006
  • Nr. Inmatr.:BR-04-JOM

Posted 09 January 2017 - 12:29

Eram acolo.



#243 Viktor

Viktor

    Forumist

  • Membru
  • 2889 posts
  • Din:Budapesta
  • Auto:Daewoo
  • Model:Nexia GLE 1.5, 8V
  • An:1995

Posted 09 January 2017 - 12:35

Allegu', hai s-o lasam cu "domneala" ca deja incepe sa-mi creasca coarne si ma simt in al noualea cer ... :mrgreen:

 

Eu unu nu schimb piese de dragul artei, nu vad la ce as schimba o pompa de ulei ce lucra in parametri. Testul presiunii de ulei isi spune cuvintul. Ulei sub delcou provine de la neetansarea O-ringului.

 

 

LE.

 

Interesant ce spui, Alex. Toate piesele noi si sa crape intr-un an de zile ...

 

Piese noi, pardon.


Edited by Viktor, 09 January 2017 - 12:46.


#244 Dj_Dark

Dj_Dark

    Forumist

  • Membru
  • 4761 posts
  • Din:Bucuresti, Rosiori
  • Auto:Bmw,Daewoo
  • Model:320d,318i,Espero
  • An:2004,1993,1996

Posted 11 January 2017 - 09:04

Pai e simplu, presiunea pompei se masoara montand un manometru in locul manocontactului. Daca e bine, ori e o problema la "linie" cum ziceau vechii dacioti (adica avem cuzineti uzati si pierde presiune pe-acolo) ori vre-un canal de ungere infundat.

Mai poate fi si garnitura de chiulasa proasta, daca a fost schimbata. Eu am patit sa nu aiba toate gaurile tehnologice date din fabrica.

Se stie ca cielo sufera de ungere precara la ultimul palier dar parca totusi e prea des schimbat axul ala.


Edited by Dj_Dark, 11 January 2017 - 09:05.

  • paneuroil likes this

#245 alexinno

alexinno

    Forumist

  • Membru
  • 510 posts
  • Din:Braila
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo Executive, GPL Tomasetto
  • An:2006
  • Nr. Inmatr.:BR-04-JOM

Posted 11 January 2017 - 11:12

Din ceea ce am inteles de la mecanicii dela fosta Daewoo Braila, motorul de Lanos (Euro3) nu mai prezinta aceasta deficienta, axul pica mult mai greu.






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users