Jump to content
Sign in to follow this  
send2cristea

Catalizator

Recommended Posts

stie cineva catalizatoare mai ieftine pe undeva? eu am gasit un catalizator pe net de la magnaflow americane care zice ca merge la motoare de pana la 4,2 l nu stiu daca o fi bun ca la americani nu este pe euro I,II,III etc pretul este de 240 lei are cineva vre-o parere? mersi

Share this post


Link to post

Cauta pe la dezmembrari pe undeva. Astea ieftine nu cred ca tin prea mult si nici efectul nu cred ca este cel scontat.

 

Btw - vindea cineva pe 4tuning.ro un catalizator "racing" de pe o honda Civic cu 50E.

 

PS: ce s-a intamplat cu cat-ul tau?

Share this post


Link to post
Cauta pe la dezmembrari pe undeva. Astea ieftine nu cred ca tin prea mult si nici efectul nu cred ca este cel scontat.

 

Btw - vindea cineva pe 4tuning.ro un catalizator "racing" de pe o honda Civic cu 50E.

 

PS: ce s-a intamplat cu cat-ul tau?

pai cel de la care am luat masina la curatat inauntru de tot.

Astia care fac catalizatoarele astea zic ca sunt americane. Acum nici nu stiu ce sa zic. sa vad

Share this post


Link to post

Trebuie sa faci ITP-ul? Cauta o statie itp cu mesteri mai "fomisti", da-le ceva si scapi de-o grija :)

Share this post


Link to post

A folosit cineva, sau are instalat pe masina, vreun catalizator diferit de cel original?

Daca da,impresii,marca,pret?

Intreb asta pt ca al meu,desi la noxe e ok,a dat iar scartiala in el la rece.

Daca prima data s-a rezolvat prin scoaterea tablei de protectie,acum nu stiu ce as mai putea da jos de pe el.. :)

Si nici 1200 lei n-as "sacrifica" pe cel original.

Share this post


Link to post

sal mie la o nubira 98 ..mi-a decupat mecanicul cutia cu catalizatorul prin parte de jos ..l-a spart si la scos afara..si a sudat inapoi decuparea...efectul principal apara imediat ..masina merge mult mai usor. si parca si consumul.. mai mic...are si un alt sunet..mai racing...am fost la verificare..si am avut euro 2 la gaze pe bune...manopera a costat 20 ron... catalizatorul era infundat 60 %.....

Share this post


Link to post

sal e puse la misto catalizatoarele ... mecanicii stie ce sa faca ... taiatile cu totii cu aparatele de sudura ... dam mai mult pe benzina cu astea ...

Share this post


Link to post
sal mie la o nubira 98 ..mi-a decupat mecanicul cutia cu catalizatorul prin parte de jos ..l-a spart si la scos afara..si a sudat inapoi decuparea...efectul principal apara imediat ..masina merge mult mai usor. si parca si consumul.. mai mic...are si un alt sunet..mai racing...am fost la verificare..si am avut euro 2 la gaze pe bune...manopera a costat 20 ron... catalizatorul era infundat 60 %.....

Euro doi ai scos inainte de operatie sau dupa?

Share this post


Link to post
A folosit cineva, sau are instalat pe masina, vreun catalizator diferit de cel original?

Daca da,impresii,marca,pret?

Intreb asta pt ca al meu,desi la noxe e ok,a dat iar scartiala in el la rece.

...

Si nici 1200 lei n-as "sacrifica" pe cel original.

 

Eu am acum (pe Leganza) un catalizator "universal" pentu puteri sub 150CP (asa mi-au zis cei de unde l-am luat).

 

Observatii:

 

1. Nici o problema cu noxele, la 4 ani si 90.000km (facuti cu el) mi-au iesit fara probleme anul trecut in Martie la ITP

2. Cele universale sint mai galagioase decit cele OEM, au un usor zgomot metalic (f.f. usor - nu se simte din masina).

3. La vremea cind l-am montat (Martie 2003) am dat aprox. 15 mil pe tot esapamentul (catalizator+detenta+toba finala) cu manopera cu tot

4. Firma Mafex

5. Originalul a tinut 65.000 dar pe la 50.000 noxele se apropiau de limita maxima admisa si deja zornaia cam tare

6. Cele "universale" necesita montaj in service, necesita sudura

7. Am gasit nu demult catalizator "universal", de data asta nu pentru o anumita putere ci pentru capacitate cilindrica intre 2000 si 3000 cmc. Preturi: a. 400RON, b.550RON - fara montaj.

8. Catalizatorul original de Leganza eu l-am gasit cel mai ieftin pe la 1500 RON

 

...are si un alt sunet..mai racing...am fost la verificare..si am avut euro 2 la gaze pe bune...

Zgomot mai mare cu siguranta te crede lumea ca ai, insa povesti ca ti-au iesit noxele pe Euro2 FARA catalizator ... hai sa fim seriosi. Ori nu ne-ai spus totul, adica faptul ca sonda era infipta in toba finala a ALTEI masini, ori chiar ai senzatia ca toata lumea de pe formul asta stie doar pe unde se pune benzina si, eventual, lichid de spalare a parbrizului.

Share this post


Link to post
Euro doi ai scos inainte de operatie sau dupa?

.. dupa... recomand treaba asta...ai multe avantaje...

 

sal e puse la misto catalizatoarele ... mecanicii stie ce sa faca ... taiatile cu totii cu aparatele de sudura ... dam mai mult pe benzina cu astea ...

 

 

 

mecanicul stia el ceva cu catalizatorul asta... a facut si la o OCTAVIA... iar de consum.. e OK...

Share this post


Link to post

Ce avantaje ai? Cum poti sa spui ca dupa ce ai scos catalizatorul ai in continuare emisii conforme euro2? Astea-s basme de adormit copii si chiar daca e seara, nu tine.

Un cunoscut membru al acestui forum a facut aceiasi operatie la o leganza, mergand si mai departe, la inlocuirea esapamentului original cu esapament Borla (tobe+traseu, fara catalizator), obtinand intra-devar un sound sportiv, dar nici vorba de incadrat in normele euro2 dupa aceasta operatie. Cunoscandu-l si stiind ce cunostinte are in materie de auto si de Daewoo in mod special, tind sa-l cred pe el si nu pe tine.

Share this post


Link to post
Eu am acum (pe Leganza) un catalizator "universal" pentu puteri sub 150CP (asa mi-au zis cei de unde l-am luat).

 

Observatii:

 

1. Nici o problema cu noxele, la 4 ani si 90.000km (facuti cu el) mi-au iesit fara probleme anul trecut in Martie la ITP

2. Cele universale sint mai galagioase decit cele OEM, au un usor zgomot metalic (f.f. usor - nu se simte din masina).

3. La vremea cind l-am montat (Martie 2003) am dat aprox. 15 mil pe tot esapamentul (catalizator+detenta+toba finala) cu manopera cu tot

4. Firma Mafex

5. Originalul a tinut 65.000 dar pe la 50.000 noxele se apropiau de limita maxima admisa si deja zornaia cam tare

6. Cele "universale" necesita montaj in service, necesita sudura

7. Am gasit nu demult catalizator "universal", de data asta nu pentru o anumita putere ci pentru capacitate cilindrica intre 2000 si 3000 cmc. Preturi: a. 400RON, b.550RON - fara montaj.

8. Catalizatorul original de Leganza eu l-am gasit cel mai ieftin pe la 1500 RON

 

 

Zgomot mai mare cu siguranta te crede lumea ca ai, insa povesti ca ti-au iesit noxele pe Euro2 FARA catalizator ... hai sa fim seriosi. Ori nu ne-ai spus totul, adica faptul ca sonda era infipta in toba finala a ALTEI masini, ori chiar ai senzatia ca toata lumea de pe formul asta stie doar pe unde se pune benzina si, eventual, lichid de spalare a parbrizului.

 

 

. citesc prezentul forum cam de 1 luna si mi-am dat seama ca in general sunt oameni care se stiu la masini..eu nu ma pricep la masini am prezentat ce mi sa intimplat. sau nu am inteles eu bine de la cei de la ITP...asa ca m-am interesat si am aflat ca masina mea NU ARE SONDA!!!.. si in certificat motorul este inregistrat NONEURO!!!..atunci de ce am KATALIZATOR!!!....ca mi la aratat mecanicul cind la spart anyway...asta este.. cu masinile second...

Edited by Mircea
Mai pune cate o majuscula pe unde trebuie.

Share this post


Link to post

In concluzie Janky, ce ai zis mai sus cu euro 2 sunt BASME :P

Share this post


Link to post
...asa ca m-am interesat si am aflat ca masina mea NU ARE SONDA!!!.. si in certificat motorul este inregistrat NONEURO!!!..atunci de ce am KATALIZATOR!!!....ca mi la aratat mecanicul cind la spart anyway...
sal mie la o nubira 98 ..mi-a decupat mecanicul cutia cu catalizatorul prin parte de jos ..l-a spart si la scos afara..si a sudat inapoi decuparea...efectul principal apara imediat ..masina merge mult mai usor. si parca si consumul.. mai mic...are si un alt sunet..mai racing... am fost la verificare..si am avut euro 2 la gaze pe bune ...manopera a costat 20 ron... catalizatorul era infundat 60 %.....

 

Eu nu stiu ce ti-a facut si ce ti-a zis mecanicul sau cei de la ITP. Pur si simplu ai prezentat niste informatii si niste fapte (vezi mai sus extrase din posturile tale) absolut de necrezeut. Tu esti cel care le-ai scris, unii mai rai de pe aici te-au contrat, sper ca nu te-ai suparat ci mai degraba ai invatat ceva. Eu unul ma bucur sincer ca ai adus precizarile suplimentare si clare astfel incit sa nu se apuce si altii (mai putini priceputi) sa isi taie catalizatoarele (alea pe bune) ...

Share this post


Link to post
In concluzie Janky, ce ai zis mai sus cu euro 2 sunt BASME :P

 

 

...k daca .. se poate o leg la un topic privind suspensiile la nubira 1 ...

 

Eu nu stiu ce ti-a facut si ce ti-a zis mecanicul sau cei de la ITP. Pur si simplu ai prezentat niste informatii si niste fapte (vezi mai sus extrase din posturile tale) absolut de necrezeut. Tu esti cel care le-ai scris, unii mai rai de pe aici te-au contrat, sper ca nu te-ai suparat ci mai degraba ai invatat ceva. Eu unul ma bucur sincer ca ai adus precizarile suplimentare si clare astfel incit sa nu se apuce si altii (mai putini priceputi) sa isi taie catalizatoarele (alea pe bune) ...

 

 

salex... asta am inteles eu din ce a spus mecanicul.. sa fi pus un fost proprietar inaintea mea catalizator..cred ca asa sa intamplat...

 

...asa a spus tipul de la SERVICE EUROPA B-N... ,am sa caut documentele lor..

Share this post


Link to post

Nu mai cauta prin documente ,pe Nubira 1 noneuro s-a montat acea piesa intre teava evacuare fata si toba intermediara care seamana cu catalizatorul , dar care nu are rol decit de amortizarea zgomotului , nu de a reduce emisiile poluante .

Oricum Euro 2 , nu inseamna numai catalizator , mai presupune si montarea altor piese pe masina .

Share this post


Link to post

Cum poti face dintr`un euro 2 - euro3? banuiesc ca este o intrebare pertinenta

Share this post


Link to post

Implica adaugarea si inlocuirea mai multor piese , nu este recomandat de facut la o masina fabricata deja .

Oricum , chiar daca ai reusi s-o faci , trebuie sa treci dupa aceea testul RAR , lucru care nu e usor , iar testul costa si el scump .

Share this post


Link to post

Mai concret:

1. Catalizator, precatalizator, galerie evacuare

2. inca o sonda lambda

3. ECM

4. Injectoare

 

Si cam atat imi trece prin cap acum, dar se ai pot adauga si altele, depinde de masina (la nubira de ex corp clapeta cu MTIA si probabil cablajul aferent, mutare senzor IAT).

Share this post


Link to post

Pareri , variante pentru un cielo noneuro din 96 automat, masina are 66.000 km, arata si functioneaza impecabil.

 

Asa cum ati auzit si voi astia vor ca din 2011 sa retraga din circulatie masinile noneuro(prin taxe mari si alte minuri cu care te fac sa nu mai circuli cu ea) masini din care face parte si a mea. Eu sincer nu vreau sa scap de ea pentru ca sunt foarte multumit de masina asa ca m-am gandit sa-i pun catalizator. Vreau sa stiu daca merita cat costa, avantaje , dezavantaje etc.

 

 

Va multumesc.

Edited by vlivius1

Share this post


Link to post

Nu e suficient sa montezi numai catalizatorul , trebuie sa montezi si alte piese , vezi posturile anterioare , in plus trebuie sa treci si omologarea RAR care te mai costa 600 euro .

In plus dintre piesele noi Daewoo pentru transformarea asta , nu le vei gasi pe toate in magazine .

Share this post


Link to post

Un test al gazelor de evacuare pentru reomologare costa 20-24 de milioane iar piesele aproape inca atit deci nu mai sperati la trecerea de la non-euro la euro 2.

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post

Ops atunci este groasa rau daca costa asa de mult. Daca stiam ca ne paste treaba asta cu non-euro cand am cumparat-o imi cumparam o caruta de solenza. Oricum va multumesc pentru informatii.

Edited by vlivius1

Share this post


Link to post

Explicati-mi si mie sa nu mor prost,unde scrie norma de poluare a masinii ca astia cand mi-au facut rovinieta nu stiau la ce s-o treaca;cel de la care am luat masina spunea ca-i Euro-2dar poate nu e ,nu? :-? si atunci sa vezi ce teapa am luat! :wallbanger:

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...