Jump to content

 


Photo
* * * * * 1 votes

Siguranta Inchidere Centralizata


  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 hawkeye

hawkeye

    Membru Epic

  • Membru
  • 1195 posts
  • Din:Noua Zeelanda
  • Auto:Audi,Honda
  • Model:S8,CBR600F4i
  • An:2000,2004
  • Nr. Inmatr.:Óngust

Posted 16 February 2007 - 15:04

Se pare ca sunt primul care o pateste (este vorba de Kalos 2004 HB).
Din senin nu a mai functionat telecomanda si nici deschiderea/inchiderea centralizata. Am schimbat siguranta de 15A si totul a revenit la normal.

Intrebarea este: Ce a cauzat arderea sigurantei? La o inspectie vizuala totul parea ok, se vedea doar daca te uitai foarte atent ca era arsa.

#2 trax

trax

    Forumist

  • Membru
  • 2 posts
  • Din:Pitesti
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Aveo
  • An:2009

Posted 26 October 2008 - 11:53

Multumesc pentru acest topic in care am gasit solutia la problema cu care ma confruntam. Simptomele de la masina mea coincideau (chiar si modelul si anul de fabricatie), dar prin inlocuirea sigurantei am recapatat controlul prin telecomanda.
Referitor la cauze, nu as putea decat emite o ipoteza in baza actiunilor mele dinainte de arderea sigurantei. La parasirea masinii am apasat din pe butonul de deschidere, dupa care (sesizand gresala) am apasat imediat pe butonul de inchidere. Probabil ca succesiunea aceasta rapida de comenzi a creat o suprsarcina. Oricum nu am de gand sa mai repet (in mod constient) experienta pentru verificarea ipotezei.

#3 Cata_Bosu

Cata_Bosu

    Forumist

  • Membru
  • 9 posts
  • Din:Craiova
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Kalos
  • An:2005

Posted 10 July 2015 - 12:01

Am si eu o problema cu inchiderea centralizata pe alarma. Contactorul de la capota a oxidat si nu il mai pot reface. Am incercat sa pun un alt contactor dar din pacate am atins cu un fir de masa masini si  acum nu mai functioneaza alarma. Am verificat sigurantele dar nu am gasit care ar fi cea arsa. Ma poate ajuta cineva sa gasesc acea siguranta.



#4 nluncasu

nluncasu

    Forumist

  • Membru
  • 226 posts
  • Din:Navodari
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Aveo
  • An:2008

Posted 10 July 2015 - 21:11

Partea proasta este ca comutatorul de la capota este alimentat cu 12V,pe direct(fara contact),printr-o siguranta din tabloul aflat la motor,iar tensiunea merge chiar in modulul antifurt.Asa ca,daca siguranta e buna,s-ar putea sa nu mai fie bun modulul antifurt,deci,nici alarma.Siguranta ce trebuie controlata este F6(cea de deasupra releului R4,al patrulea,numarat din stanga).Totusi,cred ca daca ai dat cu firul la masa,probabil a sarit siguranta.Daca nu,e nasol.


Edited by nluncasu, 10 July 2015 - 21:48.


#5 Cata_Bosu

Cata_Bosu

    Forumist

  • Membru
  • 9 posts
  • Din:Craiova
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Kalos
  • An:2005

Posted 11 July 2015 - 12:55

Multumesc pentru ajutor, am sa verific astazi. O zi placuta!


Am si verificat. Este OK. Am avut noroc ca a fost siguranta. Trebuie sa rezolv si intrerupatorul ca a oxidat si dupa ce am incercat sa il curat s-a rupt si o bucata din el. Sa vad unde gasesc asa ceva ca modelul clasic pe care il pun cei de la alarme da la masa si in cazul acesta nu e ce am eu nevoie.



#6 nluncasu

nluncasu

    Forumist

  • Membru
  • 226 posts
  • Din:Navodari
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Aveo
  • An:2008

Posted 11 July 2015 - 15:09

Mergi la un magazin care are programul Chevrolet,se uita acolo,ia codul de piesa,il cauta si aduce si piesa.E simplu.



#7 Cata_Bosu

Cata_Bosu

    Forumist

  • Membru
  • 9 posts
  • Din:Craiova
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Kalos
  • An:2005

Posted 13 July 2015 - 18:07

Ok. Multumesc!



#8 GTudor

GTudor

    Forumist

  • Membru Ón rodaj
  • 1 posts
  • Din:Moinesti (BC) / Iasi
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Aveo
  • An:2007

Posted 27 September 2017 - 17:16

Salutare!

Vin si eu cu o problema si sper sa nu fi gresit topicul.

Am un Chevrolet Aveo din 2007.

Despre ce e vorba: daca la inceput scotea cate un bipait la inchiderea/deschiderea masinii din cheie (cheia originala cu care a venit) momentan nu mai scoate nici un sunet, cu exceptia deschiderii portbagajul din cheie.

Am gasit la un moment dat pe forum o discutie ca ar fi de la contactorul de la capota problema. M-am dus la masina, l-am identificat dar cand am pus mana pe cablurile lui de desupt am ramas cu ele in mana, erau coapte.

Le-am izolat si le-am lasat asa. Totul pare sa mearga la fel ca inainte. Este vreo problema urgenta, ce ar fi de facut? Se gaseste usor respectivul contactor ? (am incercat sa-l scot da capul de prindere mi-a cam dat batai de cap si s-o cam dus partea de sus a filetului)

 

Multumesc frumos pentru raspuns.






2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users