Jump to content

 


Photo
* * * * * 2 votes

Spark - Revizii


  • Please log in to reply
122 replies to this topic

#41 puchi

puchi

    Forumist

  • Membru
  • 848 posts
  • Din:brasov
  • Auto:chevrolet
  • Model:aveo
  • An:2007
  • Nr. Inmatr.:bv-04-nwd

Posted 13 June 2008 - 19:45

Am intrebat la Radacini motors Brasov pretul la ulei 5w30 .Deci pret 173 ron ,3litri. >:)
Cumparat din comert 5w30 GM 3,8 litri+filtru ulei 96ron @-)

#42 claud20012

claud20012

    Forumist

  • Membru
  • 121 posts
  • Din:Sibiu
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Spark
  • An:2007

Posted 13 June 2008 - 22:14

Am o intrebare: La prima revizie, a schimbat careva si uleiul de la cutie? Daca da, se vede vreo diferenta?

Edited by claud20012, 13 June 2008 - 22:24.


#43 puchi

puchi

    Forumist

  • Membru
  • 848 posts
  • Din:brasov
  • Auto:chevrolet
  • Model:aveo
  • An:2007
  • Nr. Inmatr.:bv-04-nwd

Posted 13 June 2008 - 22:22

Dupa planul lor de revizii Aveo(kallos),spark la 15000 se verifica si se complecteaza .Se schimba la 45000 km.Eu le-am spus ca vreau sa-l schimb la 15000km .Au afirmat ca nici o problema sa fie 75w85 (cat scrie in carte )si sa fie schimbat de ei.Eu l-am cumparat dar voi vedea la cat il schimb .Cutia merge acum brici dupa ce am scos surplusul de 250-300ml.

#44 claud20012

claud20012

    Forumist

  • Membru
  • 121 posts
  • Din:Sibiu
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Spark
  • An:2007

Posted 13 June 2008 - 23:14

aha... interesant, da nu cred ca ma apuc eu de umblat acolo :) . Acum m-am uitat si eu in ghidul de service.... si la mine scrie ca "Lichid transmisie manuala" se schimba la 15 mii... deci ar cam trebui schimbat. Sunt curios, la cei care au schimbat, se vede vreo imbunatatire a comportamentului cutiei?

#45 RamboX

RamboX

    Forumist

  • Membru
  • 128 posts
  • Din:Constanta
  • Auto:Renault Megane diesel full
  • Model: full
  • An:2007

Posted 05 July 2008 - 08:50

Iaca cum apar problemele si la sparkul sotiei,sa le iau pe rand:
-- La AC se cupleaza si decupleaza compresorul cand vrea si cum vrea el
-- Haionul spate se inchide greu si a inceput sa troncane pe denivelari
-- La prima pornire dimineata da sa se opreasca apoi dupa cateva secunde se duce la 2000 rot/min ca apoi sa scada in timp, dar numai jos de 1000 rot/min
-- In viteze a inceput sa intre tot mai greu,a II a mai ales,frana de motor nu serveste....
-- Greieri pe spate la placheta aia de carton cat cuprinde iar mai nou si unul serios la scaunul sofer.
Urmeaza vizita la service,fara mari sperante,daca nu-mi rezolva macar 1/2 din pb. renunt la garantie si le rezolv eu,pe care pot, montez o alarma cu pager...

#46 Satori

Satori

    Clubul Violatorilor de Idioti

  • Admini
  • 10014 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Honda, Honda, Yamaha, Honda
  • Model:Jazz, Civic, FJR, Hornet
  • An:2008, 2007, 2005, 2008

Posted 11 July 2008 - 12:18

Cam multe probleme. Eu nu am atatea dupa aproape 2 ani de cand am masina. Ciudat.

#47 closchkutza

closchkutza

    Forumist

  • Membru
  • 3145 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Toyota
  • Model:Avensis
  • An:2008
  • Nr. Inmatr.:de prahova...

Posted 11 July 2008 - 12:33

Iaca cum apar problemele si la sparkul sotiei,sa le iau pe rand:
-- La AC se cupleaza si decupleaza compresorul cand vrea si cum vrea el


Mai exact, ce se intampla? La ce interval cupleaza/decupleaza? Baga aer rece atunci cand se decupleaza?

#48 RamboX

RamboX

    Forumist

  • Membru
  • 128 posts
  • Din:Constanta
  • Auto:Renault Megane diesel full
  • Model: full
  • An:2007

Posted 14 July 2008 - 07:31

Mai exact, ce se intampla? La ce interval cupleaza/decupleaza? Baga aer rece atunci cand se decupleaza?

Baga el ceva aer rece dar cupleaza si decupleaza aleator,asa o tb sa faca?intre timp am rezolvat greierii pe spate dar a aparut un tziuit la motor mai pregnant cand e rece, asa o face toate? :lavolan:

#49 closchkutza

closchkutza

    Forumist

  • Membru
  • 3145 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Toyota
  • Model:Avensis
  • An:2008
  • Nr. Inmatr.:de prahova...

Posted 14 July 2008 - 08:24

Te-am intrebat pentru ca si la mine compresorul face cam la fel. Cel mai bine se observa la drum intins: merge cam 30 de secunde, decupleaza pentru 10-15 secunde si cam tot asa. El baga mereu aer rece, chiar si atunci cand este decuplat. Asa face de cand am luat masina, asa ca eu am banuit ca asa trebuie sa faca. Daca cineva stie mai multe, sa ne lamureasca si pe noi.
Despre tiuit nu stiu ce sa spun, nu stiu exact ce tiuie si cum tiuie la tine.

#50 Adrian_C

Adrian_C

    Forumist

  • Membru
  • 169 posts
  • Din:Timisoara
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Aveo Sedan 1.4 L, 16 v
  • An:2008
  • Nr. Inmatr.:leasing

Posted 25 July 2008 - 08:55

Iaca cum apar problemele si la sparkul sotiei,sa le iau pe rand:
-- Haionul spate se inchide greu si a inceput sa troncane pe denivelari
-- La prima pornire dimineata da sa se opreasca apoi dupa cateva secunde se duce la 2000 rot/min ca apoi sa scada in timp, dar numai jos de 1000 rot/min
-- In viteze a inceput sa intre tot mai greu,a II a mai ales,frana de motor nu serveste....
-- Greieri pe spate la placheta aia de carton cat cuprinde iar mai nou si unul serios la scaunul sofer.
Urmeaza vizita la service,fara mari sperante,daca nu-mi rezolva macar 1/2 din pb. renunt la garantie si le rezolv eu,pe care pot, montez o alarma cu pager...


Exact toate aceste probleme le are si sparkul pe care l-am cumparat eu. Are 1 an si 4 luni, 21k km, si toate aceste probleme au inceput inca de la 7-8 k km. In plus, la mine, ambele scaune vibreaza si scartaie ca dracu, haionul spate mi-o ramas de vreo 2 ori blocat, numai dupa lungi fortari am reusit sa il deschid, o inceput sa vibreze volanul de la 100km/h in sus, are rotile echilibrate, reviziile la zi, se aude motorul mult mai tare, parca si nici centurile nu se mai trag la loc, nici nu mai zic ca a doua nu intra cum trebuie deloc, schimbat inferior e dificil, marcharriere e praf, ma rog de ea sa intre, etc.

Insa cea mai mare dilema a mea, la care nu am gasit topic aferent aici, dar poate nu am cautat eu bine, este ca nu mai sta la relanti cum trebuie. Stiu cum trebuie sa se comporte: cand o pornesc, se trage ea singura in turatii, 1-2 minute, dar nu ar trebui sa se si stabilizeze la un moment dat la 1000 turatii parca la Spark, ca la 900 sta la Aveo, la mine se trage incontinuu, intre 900-1200 ture, chiar si dupa 300km parcursi, pe caldura, pe frig, nu conteaza.

Poate ma ajuta cineva cu un link, sau ma gandesc sa deschid un topic daca nu exista.
Merci

Edited by Adrian_C, 25 July 2008 - 08:56.


#51 RamboX

RamboX

    Forumist

  • Membru
  • 128 posts
  • Din:Constanta
  • Auto:Renault Megane diesel full
  • Model: full
  • An:2007

Posted 27 July 2008 - 08:38

Daca si la tine e asa inseamna ca atat poate masina asta....
Eu troncanitul hayonului l-am rezolvat partial,era de la suportul de numar prin in 2 suruburi slabite,i-am mai adaugat eu 3, in viteze intra mai bine cand se incalzeste,placheta spate m-a disperat si nu-i dau de cap,scaunele si centurile inca nu fac nimic rau.
Si la tine cupleaza si decupleaza AC asa aleator sau merge constant?
La mine cand se incalzeste merge uniform motorul,sta cam la 1000 rot/min,nu mi s-a aprins check....
Am urcat-o pe rampa in garaj si sa vezi economie acolo,nici macar o mica aparatoare la baie nu are,totul expus ca la sedinta foto,eu o sa cumpar un scut metalic,e 380 ron la reprezentanta si-l montez eu.

#52 Elfu

Elfu

    Forumist

  • Membru
  • 1341 posts
  • Din:Ilfov
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Cruze, Lacetti
  • An:2012, 2007
  • Nr. Inmatr.:de Ilfov

Posted 27 July 2008 - 08:43

Cu greierasii, ce sa zic se intampla si la case mai mari.

La Aygo primii greierasi au aparut pe la 1500 de km. Acum, pe la @5000 km la bord am o echipa de fotbal prin ea.
Fiti fericiti ca macar ati dat mai putini bani pe Spark. "Asa face toate" astea din segmentul low-end. :)
Zici ca sunt asamblate la misto.

Lacetti are @43.000 de km si niciun greieras. A avut unul la suportul in care prinzi centura de la sofer rezolvat cu 2+2 si atat. ;)
Cu Aygo cand dau in cate o groapa mai mare zicica se rupe in doua, asta mare n-are nicio treaba. :D

Singura buburuza finisata mai de doamne ajuta cu care am mers e Mazda 2, in rest, spark, C1, P106, Aygo sunt dezastru.

Edited by Night Elf, 27 July 2008 - 08:50.


#53 claud20012

claud20012

    Forumist

  • Membru
  • 121 posts
  • Din:Sibiu
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Spark
  • An:2007

Posted 28 July 2008 - 11:36

Problema ca se tureaza singura am avut-o si eu. Dimineata, scadea turatia pana aproape sa moara motorul dupa care se accelera singura si apoi scadea iar. Dupa 1-2 km, la mine turatia se stabilizeaza pe la 800 ture. Problema am rezolvat-o la service, unde mi-au curatat de praf nu stiu ce senzor/filtru (imi cer scuze dar chiar nu mai tin minte).
In legatura cu zgomotele.... jumatate din ele le-am rezolvat si eu indesand pungi sub placuta de inmatriculare (asta a doua zi dupa ce am luat-o). Pe teren accidentat scartiie cateodata, cand nu sunt ocupate, scaunul pasagerului din fata si bancheta spate.
Haionul mi-a ramas blocat odata la munte, mi-a inghetat (in caz ca se aplica si la adrian). S-a rezolvat cu spray pt dezghetzat usi :)
Despre conditiile de exploatare ce sa zic... o duc frecvent pe drumuri de tzara, unde praful e la el acasa. 10 min / zi fac slalom printre cratere in viteza 1 ... deci nu stiu daca greierii au aparut din vina fabricantului sau a primariei sibiu...

Edited by claud20012, 28 July 2008 - 11:37.


#54 Adrian_C

Adrian_C

    Forumist

  • Membru
  • 169 posts
  • Din:Timisoara
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Aveo Sedan 1.4 L, 16 v
  • An:2008
  • Nr. Inmatr.:leasing

Posted 28 July 2008 - 12:05

Nu, la mine nu a ramas haionul blocat din cauza inghetului, totul s-a petrecut vara.
Pur si simplu, bagam cheia, si nu ma lasa sa dau in nici o parte sa-l deschid.
Parca se blocase undeva mecanismul.

Am fortzat din interior, de sub plancheta si am dat vreo 3-4 pumni zdraveni cam pe unde e incuietoarea si gata, s-a remediat.
Si nu-l inchid brusc/tare, ca am mai avut masini cu haion. Il duc cu mana pana la 10cm si ii dau drumul.

Stiu ca sunt greierasi in mai multe masini din astea facute pe vapor, dar nu credeam ca vor apare asa de repede.

Imi mai spune cineva vreo chestie legata de turatie? De ce se tureaza si dupa 30 de min-2 h de mers?
De ce nu sta ca la toti la 800-1000 rpm?

Ce solutii am? Sa ma duc la service?
S-o fi infundat senzorul de turatie? Habar nu am?

Merci

#55 claud20012

claud20012

    Forumist

  • Membru
  • 121 posts
  • Din:Sibiu
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Spark
  • An:2007

Posted 28 July 2008 - 14:43

Il duc cu mana pana la 10cm si ii dau drumul.

Nu ai amortizor la haion? La mine nu se inchide daca nu-l trantesc putin. daca ii dau drumul nu prea poate fi vorba sa se inchida

Ce solutii am? Sa ma duc la service?

Pei la ce e buna garantia? :) . Cauta putin si pe la "Probleme tehnice tico si matiz"... parca am vazut si pe acolo problema asta

Edited by claud20012, 28 July 2008 - 16:19.


#56 RamboX

RamboX

    Forumist

  • Membru
  • 128 posts
  • Din:Constanta
  • Auto:Renault Megane diesel full
  • Model: full
  • An:2007

Posted 28 July 2008 - 15:35

Nu ai amortizor la haion? La mine nu se inchide de ce nu-l trantesc putin. de ce ii dau drumul nu prea poate fi vorba sa se inchida


Pei la ce e buna garantia? :) . Cauta putin si pe la "Probleme tehnice tico si matiz"... parca am vazut si pe acolo problema asta


La fel si la mine trebuie trantit destul de serios,altfel...
Si zici ca ti-a rezolvat in service faza cu turarea asta de una singura,ti se aprindea check ceva?La mine cand se incalzeste merge rotund dar nu scade sub 1000 rot/min,asa e si la voi?

#57 claud20012

claud20012

    Forumist

  • Membru
  • 121 posts
  • Din:Sibiu
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Spark
  • An:2007

Posted 28 July 2008 - 23:33

Nu ramanea aprins nimic pe bord... . Dimineata, pana se incalzeste sta putin peste 1000 ture, insa dupa aproximativ 5 minute scade pana pe la 800

#58 Adrian_C

Adrian_C

    Forumist

  • Membru
  • 169 posts
  • Din:Timisoara
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Aveo Sedan 1.4 L, 16 v
  • An:2008
  • Nr. Inmatr.:leasing

Posted 29 July 2008 - 11:20

repet

si la mine face la fel, se tureaza la inceput mai mult si dupa cateva minute ramane la 800-900 ture, DAR, din 30 in 30 de secunde la relantiu, si dupa mers o gramada, daca de exemplu opresc la semafor sau la o cale ferata, se trage incontinuu singur de la 900 la 1000, la 1100, fara sa accelerez, normal, ca e relantiu.

ce e de facut?
nici un bec aprins nimic.

ma gandesc sa ma duc pe un drum mai calumea sa-i dau in gura in a 3-a si a 4-a pana in 6000 rpm, poate desfund ceva:)

#59 tolin

tolin

    Le Maitre

  • Gold Member
  • 13294 posts
  • Din:Brasov
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Kalos HB5U-1150cc
  • An:2005
  • Nr. Inmatr.:tipic

Posted 29 July 2008 - 11:51

Nu rezolvi ceva, oscilatia aceea care apare la o stationare in ralanti este tipica motoarelor Daewoo cu MTIA, dai cu spray de Ignore, doar o resoftare rezolva problema si asta daca a rezolvat-o cine trebuia.

Altfel, se mai uita cineva la titlul topicului ? De la postul #45 in jos este doar offtopic. Presupun ca acesta va fi ultimul.

Edited by tolin, 29 July 2008 - 11:53.


#60 Satori

Satori

    Clubul Violatorilor de Idioti

  • Admini
  • 10014 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Honda, Honda, Yamaha, Honda
  • Model:Jazz, Civic, FJR, Hornet
  • An:2008, 2007, 2005, 2008

Posted 01 August 2008 - 10:00

Facut revizia la Spark, 15mii km, 2 ani de zile.
E ultima revizie pe care o fac in sistemul de serviceuri Chevrolet.

Revizia a fost facut la G&P Bucuresti. Sediu dragut, cafele (platite, bineinteles), poti sa fumezi, ai net.
Din prima insa, te prinzi cam cum se duc banii tai. Stau angajatii si freaca menta intr-un mare fel.

Pe de alta parte:
- doar 3L ulei facturati in conditiile in care in motorul meu intra 3.2l. Hai, am mai auzit in plus, dar in minus? Asta daca l-ati schimbat, %##$@#$ de idioti.
- aceleasi bullshituri despre caseta de directie, merge perfect, e sublima, asa trebuie.... blablabla. Le-o servisem doar ca sa ma distrez, nu ma deranjeaza deloc jocul ei si nici faptul ca masina trage putin, voiam doar sa vad cat de prosti sunt in prostia de a crede ca doar ei se pricep la masini.
- un 2+2 de curatat bagat aiurea pe factura. Sper ca l-ati folosit sa va curatati dintii cu el si ati si inghitit nitel.

Singurul motiv pentru care nu ar trebui cumparat un Chevrolet sunt serviceurile pe care Chevrolet Romania le agreaza si, tacit, le aproba tehnicile de "dus de nas clientii". Un motiv suficient de bun pentru mine.




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users