cristi_vb Posted November 3, 2006 (edited) Am si eu o intrebare. Cam cat mai tin placutele daca mai au cam 4 mm de "carne" pe ele? Ar trebui sa le schimb? Avetii idee cat mai costa la service un schimb de placute? Edited November 3, 2006 by cristi_vb Share this post Link to post
andreib Posted November 3, 2006 Trebuieau schimbate demult. Placutele costa cca 42 ron, manopera nu ar trebui sa fie mai mult de 20-30ron. Share this post Link to post
tolin Posted November 3, 2006 La Matiz, placutele se schimba cand ajung sub 8 mm. Un set de placute Ferodo era 60 lei in Praktiker. Share this post Link to post
cristi_vb Posted November 3, 2006 Am sunat la radacini si mi-au zis ca costa 45 de lei manopera si 90 placutele. Astia nu sunt sanatosi!!! Mai bine le schimb singur. Share this post Link to post
tribunul Posted November 3, 2006 Eu am vazut cum se schimba placutele, mai mult iti ia sa dai roata jos. Pot sa zic ca 2 minute e mult, dupa ce ai dat roata jos. Share this post Link to post
Mircea Posted November 3, 2006 Este foarte simplu! Sistemul este similar cu ce am facut eu aici, la nubira. N-are sens mersul in service pentru asta, la fel cum nu are sens pentru schimbat filtre de aer etc... Share this post Link to post
Raul Posted November 3, 2006 O intrebare .. Stie cineva care e WVA-ul placutelor de Tico? Share this post Link to post
steph Posted November 3, 2006 Aenatie! La radacini placutele care pe autodaewoo sunt 44.5 ron costa 87 ron. Manopera iar e enorma. Eu m-am tepuit cand le-am schimbat. Share this post Link to post
adostar Posted November 3, 2006 Le poti schimba singur in fata blocului, e foarte simplu. Spor! Share this post Link to post
calinjack Posted August 18, 2014 un prieten si-a cumparat de curand un matiz 2008.cu 27kkm si am dat si eu o tura cu el.trage cam la fel cum trage al meu insa am avut o nedumerire cu frana.era mai moale pedala si cursa mai lunga.la a mea e mai tare si mai promta. sa fie oare din cauza uzurii placutelor?eu nu le-am vazut dar tind sa cred ca-s uzate. Share this post Link to post
ches Posted September 1, 2014 Verifica placutele si lichidul de frana, probabil si acela trebuie sa fie schimbat. Share this post Link to post
Mircea Posted September 2, 2014 Trage frana de mana la maxim, cu motyorul pornit, stand pe loc si apasa brusc pedala de frana de mai multe ori. Daca se modifica modul in care tine dupa aceia, sa se pregateasca de schimbat saboti si poate chiar tamburi pe spate. Daca nu, discurile uzate sau pompa de frana pe moarte (inainte sa se schimbe toate astea, recomand test de frana pe banc, e foarte posibil sa fie vorba doar de subiectivism) Share this post Link to post
sergiu2010 Posted September 3, 2014 (edited) Sau e posibil ca sistemul de autoreglaj al distantei sabot - tambur sa nu functioneze.si de acolo cursa mare a pedalei de frana si totodata eficacitatea slaba . Edited September 3, 2014 by sergiu2010 Share this post Link to post