Jump to content
Sign in to follow this  
cristi_vb

Placute De Frana

Recommended Posts

Am si eu o intrebare. Cam cat mai tin placutele daca mai au cam 4 mm de "carne" pe ele? Ar trebui sa le schimb? Avetii idee cat mai costa la service un schimb de placute?

Edited by cristi_vb

Share this post


Link to post

Trebuieau schimbate demult. Placutele costa cca 42 ron, manopera nu ar trebui sa fie mai mult de 20-30ron.

Share this post


Link to post

La Matiz, placutele se schimba cand ajung sub 8 mm. Un set de placute Ferodo era 60 lei in Praktiker.

Share this post


Link to post

Am sunat la radacini si mi-au zis ca costa 45 de lei manopera si 90 placutele. Astia nu sunt sanatosi!!! Mai bine le schimb singur.

Share this post


Link to post

Eu am vazut cum se schimba placutele, mai mult iti ia sa dai roata jos.

Pot sa zic ca 2 minute e mult, dupa ce ai dat roata jos.

Share this post


Link to post

Este foarte simplu! Sistemul este similar cu ce am facut eu aici, la nubira. N-are sens mersul in service pentru asta, la fel cum nu are sens pentru schimbat filtre de aer etc...

Share this post


Link to post

O intrebare .. Stie cineva care e WVA-ul placutelor de Tico?

Share this post


Link to post

Aenatie! La radacini placutele care pe autodaewoo sunt 44.5 ron costa 87 ron.

 

Manopera iar e enorma. Eu m-am tepuit cand le-am schimbat. :(

Share this post


Link to post

Le poti schimba singur in fata blocului, e foarte simplu. Spor!

Share this post


Link to post

un prieten si-a cumparat de curand un matiz 2008.cu 27kkm si am dat si eu o tura cu el.trage cam la fel cum trage al meu insa am avut o nedumerire cu frana.era mai moale pedala si cursa mai lunga.la a mea e mai tare si mai promta. sa fie oare din cauza uzurii placutelor?eu nu le-am vazut dar tind sa cred ca-s uzate.

Share this post


Link to post

Verifica placutele si lichidul de frana, probabil si acela trebuie sa fie schimbat.

Share this post


Link to post

Trage frana de mana la maxim, cu motyorul pornit, stand pe loc si apasa brusc pedala de frana de mai multe ori. Daca se modifica modul in care tine dupa aceia, sa se pregateasca de schimbat saboti si poate chiar tamburi pe spate. Daca nu, discurile uzate sau pompa de frana pe moarte (inainte sa se schimbe toate astea, recomand test de frana pe banc, e foarte posibil sa fie vorba doar de subiectivism)

Share this post


Link to post

Sau e posibil ca sistemul de autoreglaj al distantei sabot - tambur sa nu functioneze.si de acolo cursa mare a pedalei de frana si totodata eficacitatea slaba .

Edited by sergiu2010

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...