Jump to content
Sign in to follow this  
jimmyd

Nu Baga Caldura - Probleme La Sistemul De Incalzire

Recommended Posts

Ntz, ceva la mijloc nu-i doar infundat, ci putred. Traseul lichidului de racire prin corpul clapetei de acceleratie nu influenteaza cu absolut nimic traseul prin habitaclu, doar de nu-i T-ul infundat, si de ce nu, caloriferul in sine.

 

Unde ai montat matale acele doua reductii de acum te dai in maieu pe ulita ? Zi repejor s-apuc sa-mi iau si io miine vreo 4 (reductii). :) )

Share this post


Link to post

inca o chestie pe care am uitat sa o mentionez, inainte de a pune reductia cand voiam sa verific nivelul la apa dechideam capacul si nu se auzea fasaitul ala si nici nu apa din el nu era foarte calda, acum cand il deschid se aude fasaitul care trebuie sa se auda si apa din inauntru frige asa cum e normal. eu zic ca afecta clapeta infundata altfel nu imi explic de ce acum baga caldura calumea si inainte nu. din t-ul ala se ducea un furtun in motor si unul in clapeta. oricum putred neputred am caldura apa se recircula cum trebuie.

post-45667-0-19362300-1485269797_thumb.jpg

Edited by vlad96bret

Share this post


Link to post

Aia nu-i decit o ramificatie marunta (a clapetei) cu continuitate in vasul de expansiune, Vlad, ce nu influienteaza cu absolut nimic caloriferul. De o elimini in totalitate (ceea ce eu unu nu as face-o) din T-u, circuitul ramine acelasi, ba chiar un bonus se poate spune. Problema a fost cu totul alta, si presupun aer si/sau pierderea presiunii in zona in care ai adus modificarea. De am inteles eu bine, ai cam complectat cu antigel (banui) ceva mai des, ori ba ?

Share this post


Link to post

da completam cu antigel odata la 2-3 saptamani , cam disparea din vas. la un moment dat uitasem sa completez si mai aveam putin antigel pe fundul vasului . bine ca s-a rezolvat. La asta cu presiunea chiar nu m-am gandit.

Share this post


Link to post

Salut. Am și eu o problema cu căldură cielo. Apa nu urca la jumate niciodată,acul sta mai sus puțin de linia alba. Am calorifer nou schimbat de un an de zile am spalat instalația cu soluție și apoi am verificat:furtune,radiator și calorifer toate frigerau. Dar căldură lasă de dorit baga slab și mai ales acum ca este iarna. Am uitat sa precizez ca am și gpl pe mașină.

Share this post


Link to post

Termostatul deschide prea devreme/nu inchide niciodata. Ar trebui sa nu poti sa tii mana pe radiator. Probabil nu trece de 60 de grade, de-aici lipsa caldurii

Share this post


Link to post

Ok mulțumesc pt ajutor. Ar trebuii totuși sa schimb termostatul?

Share this post


Link to post

Da, trebuie schimbat termostatul.Problema e ca trebuie data jos distributia sa il schimbi.

Share this post


Link to post

Ok va mulțumesc tuturor pt ajutor. Dacă va pot ajuta cu ceva cu mare placere o voi face. O zi buna

Share this post


Link to post

ANTIGELUL G12 ROSU trebuie sa fie cu densitatea pt -35 grd 365 de zile pe an atat pt impiedicarea inghetului cat si a fierberii amestecului la viteze mici... se verifica de minim 2 ori pe an cu un banal desimetru la nivel de hobby IAR IN SERVICE-URI profesioniste numai cu refractometrul.. Antigelul in ametsecul recomandat asigura un transfer de caldura cu 40% mai mare decat apa...sau amestecuri slabe neconforme.

ACUL trebuie sa stea la drum intins 88-90grd IAR LA MERS IN ORAS 90-92GRD... maxim

Caloriferul de incalzire din habitaclu se sufla prin stuturile ce ies prin tabla pedalier cu o bucata de furtun cuplata la un compresor cu aer... cu pistol dupa ce in prealabil s-a turnat 1l apa potabila in el pe la un capat celalalt capatul liber se pune intr-o galeata.. tot cuplat la un capat de furtun vechi... mizeria se va strange in galeata ....depuneri din radiator circuitul de racire si reziduri de aluminiu ...se repeta operatia de minim 4-5 ori de fiecare data umplut cu 1litru de apa...dupa trebuie sa dea caldura ff mult pe la grile cu motorul incalzit la 90grade.

caloriferul din habitaclu fiind ff jos se infunda des cu depuneri si trebuie repetata operatia la minim 50000--70000km..

PT cielo 1,5 8v si 16v rulate bine (peste 150000km) ce nu consuma ULEI recomand uleiul

LIQUY MOLLY LEICHTLAUF HIGHTEC 5W40 ce a fost facut sa reziste in motoarele de AMG.

https://www.liqui-moly.eu/liquimoly/web.nsf/id/li_pszi8jz9uh.html

Share this post


Link to post

ANTIGELUL G12 ROSU trebuie sa fie cu densitatea pt -35 grd 365 de zile pe an atat pt impiedicarea inghetului cat si a fierberii amestecului la viteze mici... se verifica de minim 2 ori pe an cu un banal desimetru la nivel de hobby IAR IN SERVICE-URI profesioniste numai cu refractometrul.. Antigelul in ametsecul recomandat asigura un transfer de caldura cu 40% mai mare decat apa...sau amestecuri slabe neconforme.

ACUL trebuie sa stea la drum intins 88-90grd IAR LA MERS IN ORAS 90-92GRD... maxim

Caloriferul de incalzire din habitaclu se sufla prin stuturile ce ies prin tabla pedalier cu o bucata de furtun cuplata la un compresor cu aer... cu pistol dupa ce in prealabil s-a turnat 1l apa potabila in el pe la un capat celalalt capatul liber se pune intr-o galeata.. tot cuplat la un capat de furtun vechi... mizeria se va strange in galeata ...depuneri din radiator circuitul de racire si reziduri de aluminiu ...se repeta operatia de minim 4-5 ori de fiecare data umplut cu 1litru de apa...dupa trebuie sa dea caldura ff mult pe la grile cu motorul incalzit la 90grade.

caloriferul din habitaclu fiind ff jos se infunda des cu depuneri si trebuie repetata operatia la minim 50000--70000km..

PT cielo 1,5 8v si 16v rulate bine (peste 150000km) ce nu consuma ULEI recomand uleiul

LIQUY MOLLY LEICHTLAUF HIGHTEC 5W40 ce a fost facut sa reziste in motoarele de AMG.

https://www.liqui-moly.eu/liquimoly/web.nsf/id/li_pszi8jz9uh.html

Un link te rog legat de transferul acesta fulminant

Multumesc

Share this post


Link to post

Pas, ca am incurcat topicurile. :mrgreen:

Edited by Viktor

Share this post


Link to post

Aia nu-i decit o ramificatie marunta (a clapetei) cu continuitate in vasul de expansiune, Vlad, ce nu influienteaza cu absolut nimic caloriferul. De o elimini in totalitate (ceea ce eu unu nu as face-o) din T-u, circuitul ramine acelasi, ba chiar un bonus se poate spune. Problema a fost cu totul alta, si presupun aer si/sau pierderea presiunii in zona in care ai adus modificarea. De am inteles eu bine, ai cam complectat cu antigel (banui) ceva mai des, ori ba ?

 

Cam ce s-ar putea intampla daca s-ar elimina traseul antigelului prin clapeta de acceleratie asa cum a facut userul de mai sus? :D Nu mai porneste iarna? :D Se incinge prea mult vara?

Eu in prostia mea credeam ca tot antigelul face retur pe acolo dar abia acum m-am dezmeticit si aflu ca o parte din antigel se duce inapoi in vasul de expansiune pe acolo. Tot timpul trece antigelul prin clapeta?

Edited by koss_x_treeme

Share this post


Link to post

Tot timpul. Cu exceptia cazurilor cind traseul in cauza ii opturat de rugina in corpul clapetei ori calamina in ramificatia T-ului din aluminiu plasat pe spatele motorului (vezi circuitul caloriferului de incalzire ca-s pe aceiasi unda).

  • Like 2

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...