Jump to content

Te ține proteza ? hai la teatru !
 

Photo
* * * * - 1 votes

Nu Baga Caldura - Probleme La Sistemul De Incalzire


  • Please log in to reply
690 replies to this topic

#41 serban_pc

serban_pc

    Forumist

  • Membru
  • 197 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Opel, Skoda,BMW
  • Model:? , Octavia, 318i
  • An:? , 2001
  • Nr. Inmatr.:B-43-AHA

Posted 20 December 2005 - 05:44

Aceeasi problema o am si eu cu caldura.
Ce ma fac ca daca nu accelerez aerul se raceste din ce in ce mai milt.
Mentionez ca dupa ce i s-a schimbat pompa de apa si termostatul a inceput sa faca asa.
S-a mai confruntat careva cu aceeasi problema ? Cum a rezolvat ?

#42 solon

solon

    Forumist

  • Membru
  • 23 posts
  • Din:cluj-napoca
  • Auto:daewoo cielo

Posted 20 December 2005 - 08:15

salut
uitate mai sus cum am procedat eu datorita sfaturilor lui ovi_jer, si vezi neaparat ce concentratiea ai in antiger mai dilueaza putin cu apa distilata
fa asa si o sa mearga
solon

#43 tkd29

tkd29

    Forumist

  • Membru
  • 256 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo GLE
  • An:1997

Posted 07 January 2006 - 18:21

Postez pt un prieten care nu are internet.

Are un Cielo din 96 Corean si zice ca nu i se ridica acul de la temperatura doar foarte putin dar in schimb are caldura.
In afara la drum intins se manifesta asa si a zis cand intra in oras mai un semafor-doua parca urca acul un pic mai sus.
ia pus si un pic de carton in fata radiatorului dar nu sa schimbat cu nimica problema.

Ce sa ii spun sa verifice?

#44 XXL

XXL

    ex cristinubira1w

  • Membru
  • 70 posts
  • Din:Voluntari, Ilfov
  • Auto:Daewoo
  • Model:Nubira 1 SX
  • An:1999
  • Nr. Inmatr.:IF 31 XXL

Posted 25 January 2006 - 20:02

Cunosc si eu pe cineva la mine la serviciu care are o Nubira 1 de prin 99. Are omul asta numai ghinioane cu ea, de cand a luat-o nu are pace. Cea mai grava problema acum e insa faptul ca nu da caldura aproape deloc, zilele astea a zis ca a inghetat in ea. A verificat si termostatul, a suflat si radiatorul de incalzire, a verificat si deschiderea clapetei de incalzire. Nimic. E disperat. Furtunele de intrare-iesire de la radiatorul de incalzire sunt fierbinti. Ce sa-i mai faca? Ca a zis acum ca se a puca si da tot bordul jos, o face bucati si o monteaza iar, numai sa aiba si el caldura. Care ar putea fi cauza, ce ar putea face,ca ce e pe aici in topic am citit si eu, si totusi nu m-am prins. S-o vanda???? :wallbanger:

#45 ovi_jer

ovi_jer

    BARON LOCAL

  • Super Moderatori
  • 7,090 posts
  • Din:Rm Valcea
  • Auto:Daewoo
  • Model:VF69Z
  • An:1999

Posted 25 January 2006 - 20:06

Sa verifice daca cablul actioneaza clapeta de dirijare a aerului rece-cald.

#46 Florinut

Florinut

    Membru Gazetar

  • Membru
  • 385 posts
  • Din:Galati
  • Auto:DAEWOO
  • Model:NUBIRA 2SX
  • An:2002

Posted 14 February 2006 - 15:22

M-am urcat zilele trecute intr-un Logan diesel si am fost surprins de aerul fierbinte care intra in habitaclu, fara sa fie pus pe recirculare si mi-am adus aminte ca Nubirita mea nu face asa cald. Sa fie caloriferul murdar deja la 40.000km si sa fie nevoie de o spalatura? Antigelul este schimbat la timp si completat permanent la nivel. Este posibil sa fie din cauza ca este prea concentrat antigelul (-30C)?

#47 andreib

andreib

    Diasporic

  • Gold Member
  • 4,701 posts
  • Din:Iasi
  • Auto:Fiat
  • Model:Bravo
  • An:2008

Posted 14 February 2006 - 15:39

Si la masina mea e la fel, deci nu cred ca e defect ceva. Pur si simplu nu da caldura ca matizul (ca reno-ul nu mai vorbesc).

#48 Florinut

Florinut

    Membru Gazetar

  • Membru
  • 385 posts
  • Din:Galati
  • Auto:DAEWOO
  • Model:NUBIRA 2SX
  • An:2002

Posted 14 February 2006 - 16:05

Insa, ca o ciudatenie, cand iau viraje bruste, simt ca intra aer mult mai fierbinte in masina, ca si cum ar fi ajuns antigelul si la caloriferul doar caldut pana atunci. Chestia asta dureaza doar cat tine virajul.

#49 andreib

andreib

    Diasporic

  • Gold Member
  • 4,701 posts
  • Din:Iasi
  • Auto:Fiat
  • Model:Bravo
  • An:2008

Posted 14 February 2006 - 16:19

Eu nu am observat asta dar am observat ca temperatura la aeratoare este mai redusa decat la matiz. Cu toate astea in masina se incalzeste la fel de repede/incet ca in matiz :-? .

#50 Florinut

Florinut

    Membru Gazetar

  • Membru
  • 385 posts
  • Din:Galati
  • Auto:DAEWOO
  • Model:NUBIRA 2SX
  • An:2002

Posted 14 February 2006 - 16:22

Totusi am sa incerc un spalat saptamana viitoare, sa vedem cu ce rezultate.

#51 Mircea

Mircea

    ... cel Batran sau Taticu lu' Stefan cel Mare

  • Super Moderatori
  • 10,157 posts
  • Din:Buftea
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Lacetti 2.0 TCDi/Spark 0.8 i
  • An:2007/2007

Posted 14 February 2006 - 21:11

Eu folosesc la inceput recircularea pe o perioada de circa 20 de minute si se face destul de repede cald. Nu-mi place aerul de la matiz, care este foarte fierbinte, asa incat daca-l las la maxim spre picioare ma deranjeaza. In Nubira mea se face cald in circa 10-15 minute, in functie de temperatura de afara. Fix cat dureaza sa dau zapada jos de pe ea, sa curat geamurile si sa coboare sotia :D

#52 renatremo

renatremo

    Forumist

  • Membru
  • 171 posts
  • Din:medgidia
  • Auto:daewoo
  • Model:nubira I CDX / matiz E
  • An:2000 / 2008
  • Nr. Inmatr.:CT 79 FLZ - CT 79 LYZ

Posted 17 February 2006 - 00:02

si eu muream de frig in nubirika mea1. am bagat calgon si aveam caloriferul infundat. si pana la urma am schimbat caloriferul cu totul... e de munca ca la nebuni... dar merita... acum am caldura!!! IARNA NU-I CA VARA!!!

#53 Lao

Lao

    Forumist

  • Membru
  • 409 posts
  • Din:Craiova
  • Auto:Opel Vectra C
  • Model:Z19DTH, AF40
  • An:2005
  • Nr. Inmatr.:DJ-10-LAO

Posted 20 March 2006 - 16:35

Eu am avut aceeași problemă, nu-mi băga aer cald. Era din cauză că pierdusem tot antigelul din vasul de expansiune. Din câte am înțeles vasele fabricate în Ro sunt extrem de proaste. Datorită schimbărilor dese de temperatură ale antigelului plasticul vasului își schimbă structura și devine casant. Un prieten de-al meu a schimbat vasul de 3 ori în garanție. Din acest motiv m-am decis să cumpăr un vas de Korea de la dezmembrări. Măcar știu sigur că ăsta e net superior celui românesc. Sper să fi fost singurul vinovat de pierderile de antigel din sistemul de răcire.

#54 Tommy

Tommy

    Free Styler

  • Membru
  • 6,805 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:MB
  • Model:W204 FL
  • An:2011
  • Nr. Inmatr.:B-007-GUN

Posted 20 March 2006 - 16:57

am bagat calgon si aveam caloriferul infundat. si pana la urma am schimbat caloriferul cu totul...


Dar cu Mister Musculo n-ai incercat?

#55 predaeduard

predaeduard

    Forumist

  • Membru
  • 20 posts
  • Din:Constanta
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo

Posted 19 October 2006 - 10:44

azi am observat o problema cam ciudata la masina. am plecat de acasa, am pornit incalzirea, totul era ok. insa, cand am vrut sa imi dezaburesc geamul, am observat ca nu mai puteam directiona jetul de aer cald spre parbriz, acesta iesind prin toate fantele de aerisire.
am incercat de mai multe ori dar nimic. nu se mai auzea nici fasaitul acela usor care insotea directionarea jetului de aer.

am cautat pe forum probleme asemanatoare, am gasit ceva de un robinet vacuumatic care ar comanda sistemul de directionare a jetului de aer. ceea ce nu am gasit, este unde se afla acest robinet si care este siguranta (daca are) din tabloul de sigurante care poate intrerupe alimentarea acestui robinet? poate s-a ars siguranta...

Edited by predaeduard, 19 October 2006 - 10:50.


#56 bella

bella

    Subaru Addicted

  • Membru
  • 1,042 posts
  • Din:Ploiesti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo Exe, Full, GPL
  • An:2002

Posted 19 October 2006 - 10:56

Uite, aici iti spune cum se scoate blocul de climatizare. Din cate stiu tu ar tb sa verifici niste trasee de vacuum(furtunase) care pornesc din acest bloc catre clapetele ce dirijeaza aerul si nu sigurante.

Edited by bella, 19 October 2006 - 10:58.


#57 valiman

valiman

    Forumist

  • Membru
  • 254 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo GLE A/C; Matiz E A/C
  • An:1996/2004
  • Nr. Inmatr.:DBG

Posted 19 October 2006 - 11:06

Intai si intai verifica furtunelul de vacuum care iese din galerie si duce la blocul de climatizare. Cel din compartimentul motor. Mie mi s-a intamplat acelasi lucru si asta era problema.
Bafta!

#58 adyadrian

adyadrian

    Forumist

  • Membru
  • 17 posts
  • Din:Bacau
  • Auto:Daewoo
  • Model:Espero 1.8
  • An:1997
  • Nr. Inmatr.:NT-05-RCY

Posted 19 October 2006 - 11:10

Eu am patit treaba asta si era sarit furtunelul de la acumulatorul de vacuum, e o chestie de plastic sferica undeva sub plasticile alea de pe la stergatoare.

#59 predaeduard

predaeduard

    Forumist

  • Membru
  • 20 posts
  • Din:Constanta
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo

Posted 19 October 2006 - 12:15

am ridicat capota de la motor si am verificat galeria. intr-adevar, era un furtunel sarit. problema este rezolvata, directionarea aerului merge acum ca si inainte.

multumesc foarte mult celor care au raspuns si m-au ajutat in rezolvarea acestei probleme.

#60 zava

zava

    Forumist

  • Membru
  • 18 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo
  • An:1999
  • Nr. Inmatr.:B-31-LSG

Posted 31 October 2006 - 14:09

Mi-am instalat GPL la Cielo si de cateva zile de cand folosesc dimineata incalzirea, observ ca parca nu mai incalzeste asa cum eram obisnuit.
Mentionez ca am curatat circuitul de racire, schimbat antigelul, toate furtunele sunt calde si termostatul functioneaza.
Montarea vaporizatorului de GPL reduce cumva randamentul caloriferului ?
Cu stima.

Edited by zava, 31 October 2006 - 14:10.





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users