Jump to content

 

Photo
- - - - -

Probleme la sistemul de evacuare


  • Please log in to reply
87 replies to this topic

#41 ovi_jer

ovi_jer

    BARON LOCAL

  • Super Moderatori
  • 7,091 posts
  • Din:Rm Valcea
  • Auto:Daewoo
  • Model:VF69Z
  • An:1999

Posted 21 July 2008 - 13:18

Da, insa la masina ta zgomotul sigur vine de la spargerea precatalizatorului (localizat imediat dupa galeria de evacuare).

#42 Nu_stiu_totul

Nu_stiu_totul

    Forumist

  • Membru
  • 558 posts
  • Din:Brasov
  • Auto:Cielo
  • Model:Executive 1.5DOHC
  • An:2002

Posted 18 September 2008 - 08:16

Nu stiu daca problema mea e de evacuare dar cred ca are legatura.
Mai exact dupa pornirea motorului afara din masina apare un miros puternic ca de sulf sau nu stiu ce o fi. Motorul nu scoate fum , martorul motor se stinge dupa proniresi dupa ce se incalzeste parca mirosul scade. Ideea e ca a mirosit dintotdeauna si cred ca asa e normal dar acum mirosul e exagerat.
E adevarat ca prima data l-am sesizat acum vreo 3 zile dupa ce am alimentat de la o "bomba" de peco. Ieri am mai alimentat de la Rompetrol dar mirosul persista.
O fi de la combustibil, de la racirea vremii, o fi sparta vreo toba (zgomot nu face) ?

#43 Mircea

Mircea

    ... cel Batran sau Taticu lu' Stefan cel Mare

  • Super Moderatori
  • 10,241 posts
  • Din:Buftea
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Lacetti 2.0 TCDi/Spark 0.8 i
  • An:2007/2007

Posted 18 September 2008 - 13:08

Miros de oua clocite la esapament = benzina proasta si catalizator pe duca.

#44 madkat

madkat

    Forumist

  • Membru
  • 2,314 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Alfa Romeo / VW
  • Model:156 2.5 V6 / Bora TDI
  • An:1999 / 2001

Posted 18 September 2008 - 13:48

imi aduc aminte ca si Nubira 1 pe care am condus-o intr-o perioada (era E2) mirosea aproape mereu a ba***a la evacuare - accentuat insa cu motorul rece, si ralantiul la turatie mai mare

plus ca de f multe ori mi s-a intamplat ca mergand pe soseasa accelereze puternic benzinarul din fata mea - si sa puta... (si loganuri, si masini mai acatarii)

#45 Nu_stiu_totul

Nu_stiu_totul

    Forumist

  • Membru
  • 558 posts
  • Din:Brasov
  • Auto:Cielo
  • Model:Executive 1.5DOHC
  • An:2002

Posted 18 September 2008 - 23:36

Miros de oua clocite la esapament = benzina proasta si catalizator pe duca.



Cum se traduce catalizator pe duca ?
Se sparge ?
Cat costa ?

Ai vazut ca m-ai speriat ;) ?

#46 tolin

tolin

    Le Maitre

  • Gold Member
  • 13,294 posts
  • Din:Brasov
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Kalos HB5U-1150cc
  • An:2005
  • Nr. Inmatr.:tipic

Posted 19 September 2008 - 00:37

Cataliza are nevoie de un minim de temperatura pentru a avea loc procesul. Mersul subturat , cu grija, cat timp este motorul rece nu incalzeste catalizatorul. Mirosul apare de la hidrogenul sulfurat degajat (procentul de sulf din benzina).

#47 Nu_stiu_totul

Nu_stiu_totul

    Forumist

  • Membru
  • 558 posts
  • Din:Brasov
  • Auto:Cielo
  • Model:Executive 1.5DOHC
  • An:2002

Posted 02 February 2009 - 18:35

Face zgomot ca tractoru' ... am cercetat si s-au dus tobele, finala si intermediara ... cel putin asa a constatat pe canal la un service de cartier...
La service DAEWOO costa 120 lei finala iar cea intermediara nu stiu ca nu credeam sa fie sparta si aia...
De pe net pot cumpara mai ieftine la jumatate de pret tobe Hanwoo sau K (konex banui...) . Ce alte chestii (suporti,suruburi, garnituri) mai trebuie sa cumpar?

Ce ma sfatuiti sa iau de pe net sau sa ma duc sa cumpar de la service?

Mai zicea cineva ca in Brasov se fac tobe ieftine si bune la Stelco dar inca nu stiu cat costa...


PS :grumpy:
Trebuie sa ma hotarasc rapid sa nu-mi ia politia talonu ' ...

#48 Dj_Dark

Dj_Dark

    Forumist

  • Membru
  • 4,531 posts
  • Din:Bucuresti, Rosiori
  • Auto:Daewoo
  • Model:Espero 1.5 dohc GLX
  • An:1996
  • Nr. Inmatr.:TR-07-LIN

Posted 03 February 2009 - 10:18

Nu lua conex iasi. Ia ceva de origine. Mai cumpara niste suruburi, sunt 4 cu piulite care prind ansamblul de tobe la catalizator, nu mai stiu de care exact si inca unul care prinde toba finala la iesire in suport. Mai mult ca sigur sunt ruginite si or sa se rupa cand le desfaci.

Mai sunt 3 tampoane de cauciuc, 2 la intermediara si 1 la finala si vre-o 2 coliere, insa astea ar trebui sa fie in stare buna.

#49 Salex

Salex

    6000+++++plusplus!

  • Moderatori
  • 4,691 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Leganza
  • An:1997
  • Nr. Inmatr.:B-76-MOS

Posted 03 February 2009 - 10:36

Ma puse dracu', pe la jumatatea lui Decembrie, sa ma duc la un atelier (cunoscut drept bun) sa le cer sa imi puna o evacuare mai silentioasa. Aveam de facut un drum lung si simteam ca o sa ma cam streseze zgomotul la neuroni. Bun, schimbat toba finala, rezultat o mica imbunatatire. Ma ameteste omul de cap, ca mediana de fapt e vinovata, ca "reverberatiile" (!!!!) se datoreaza medianei, etc. Am schimbat si mediana. De data asta s-a simtit o imbunatatire mai mare. Nasoleala a venit dupa nici 2 saptamini, cind noul esapament a devenit cel putin la fel de zgomotos ca ala vechi. Cel mai nasol se simte la acceleratie brusca intre 2000-3000. M-am intors, evident, la atelier unde cu mare calm si obraznicie mi se spune : "Ti se pare dom'le, asa fac toate motoarele Daewoo, motorul e de vina, noi am facut tot ce am putut, etc ... Daca nu-ti convine ce ti-am facut, du-te in alta parte si pune-ti ce tobe vrei tu". Cam asta a fost registrul discutiei. Atit de tare mi s-a parut incit la un drum de 1000km am fost nevoit sa folosesc Antinevralgic pentru a scapa de durerea de cap. In momentul asta chiar si la relanti se simte un zgomot baritonal. Turind motorul pe loc, la coborirea turatie se aude un zgomot metalic, dubios ... insa nu de genul catalizatorului terminat.

Acum sint in dubiu daca sa pierd sau nu vremea cu OPC-ul insa de zgomot as vrea sa scap. Daca stiti careva un atelier serios in care sa nu se lucreze dupa ureche ci dupa specificatii si (eventual) calcule, rog sa dati de stire. Daca ar avea posibilitati de "custom made" cu atit mai bine ;)

#50 Dj_Dark

Dj_Dark

    Forumist

  • Membru
  • 4,531 posts
  • Din:Bucuresti, Rosiori
  • Auto:Daewoo
  • Model:Espero 1.5 dohc GLX
  • An:1996
  • Nr. Inmatr.:TR-07-LIN

Posted 03 February 2009 - 10:48

Ia o finala capabila. Ce finala ti-au pus aia?

#51 Salex

Salex

    6000+++++plusplus!

  • Moderatori
  • 4,691 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Leganza
  • An:1997
  • Nr. Inmatr.:B-76-MOS

Posted 03 February 2009 - 11:00

Un c***t grecesc pe care mi l-au laudat ca pe sfintele moaste :(. Mai nasol a fost ca aveam finala Walker de care acum sint 100% sigur ca era buna si ca tot zgomotul venea de la mediana (aia a fost o prastie ordinara de 150 lei - Green Pix, nu stiu exact cum dracu' ii zice). Nasol zic ca a fost pentru ca berbecul nu a putut sa scoata elegant suportii de cauciuc si a taiat cu flexul suportii tobei. Am fost totusi inspirat ca am luat toba cu mine :D si, daca imi fac timp si curaj, o sa ii sudez 2 suporti din otel-beton. Ramine totusi mediana, in primul rind pe asta as vrea sa o rezolv ...

#52 Nu_stiu_totul

Nu_stiu_totul

    Forumist

  • Membru
  • 558 posts
  • Din:Brasov
  • Auto:Cielo
  • Model:Executive 1.5DOHC
  • An:2002

Posted 03 February 2009 - 18:18

M-am programat joi la Stelco ... am vazut ca-s laudati pe net (desi la pomu' laudat sa nu te duci cu Cielo?).

Mi-au zis ca toba intermediara si finala din tabla aluminizata cu tot cu manopera de montaj ma costa pana in 300 lei si au un an garantie...

Eu cred ca un an garantie e o gluma, si tobele Konex au 18 luni garantie si clar ca rezista cel putin trei ani ...

Are cineva experienta cu toble Stelco?

#53 Nu_stiu_totul

Nu_stiu_totul

    Forumist

  • Membru
  • 558 posts
  • Din:Brasov
  • Auto:Cielo
  • Model:Executive 1.5DOHC
  • An:2002

Posted 06 February 2009 - 10:58

Am schimbat toba intermediara si finala (la Stelco) cu tot cu manopera de montaj m-a costat fix 300 lei .

#54 bella

bella

    Subaru Addicted

  • Membru
  • 1,042 posts
  • Din:Ploiesti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo Exe, Full, GPL
  • An:2002

Posted 19 February 2009 - 11:33

Recomandati-mi si mie va rog o toba finala(o marca) si eventual un magazin in Bucuresti sau Ploiesti.

#55 Mircea

Mircea

    ... cel Batran sau Taticu lu' Stefan cel Mare

  • Super Moderatori
  • 10,241 posts
  • Din:Buftea
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Lacetti 2.0 TCDi/Spark 0.8 i
  • An:2007/2007

Posted 19 February 2009 - 14:58

BORLA :D

#56 bella

bella

    Subaru Addicted

  • Membru
  • 1,042 posts
  • Din:Ploiesti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo Exe, Full, GPL
  • An:2002

Posted 19 February 2009 - 14:59

Asta e optiunea 2...altcineva? :P

#57 George_Paraschiv

George_Paraschiv

    Forumist

  • Membru
  • 265 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo
  • An:2003
  • Nr. Inmatr.:B 32 WIC

Posted 19 February 2009 - 15:24

Recomandati-mi si mie va rog o toba finala(o marca) si eventual un magazin in Bucuresti sau Ploiesti.



Walker

#58 lascarica

lascarica

    Omu' cu Instant ON

  • Membru
  • 1,296 posts
  • Din:Iasi
  • Auto:Ex-Daewoo - Skoda
  • Model:Ex-Cielo - Octavia
  • An:1999 - 2001

Posted 14 May 2009 - 20:08

Incep cu a va ruga sa nu "rideti" prea tare de mine cum deja a facut cineva de pe aici la telefon :P
Problema mea e ca mi-am reglat motorul asa de bine ca nu se mai aude, trebuie sa trag cu urechea la el cel putin la turatii mici pina pe la 2000-2500.
O sa spuneti sa fac un control ORL cum deja ma sfatuit cineva :)
Partea nasoala ca schimb vitezele dupa "ureche" si cea mai nasoala e ca am incercat deja sa-l pornesc a 2 oara (adica era pornit deja) =(
As vrea sa schimb toba finala (sau eventual un tips/ornament care modifica tonalitatea, ziceau unii ca ar fi si din astea dar nu am gasit inca nimic) cu ceva care sa scoata putin sunet - dar nu timpenii sa scol tot cartieru' cind ajung dupa 22.00 acasa seara.
Vad pe aici ca unii au mers pe Walker. Am gasit ceva la autokxxxx.ro dar nu scriu baietii ce fel de modele au. Walker au si Walker® Quiet-Flowss Mufflers adica sar din lac in ... :)
Voi ce i-mi recomandati la un pret rezonabil pina in 200-250RON? Eventual ceva care ati luati deja sau ati vazut la altii.
Daca stiti si de unde un PM sa nu se considere reclama.
Multumesc anticipat.

#59 Dj_Dark

Dj_Dark

    Forumist

  • Membru
  • 4,531 posts
  • Din:Bucuresti, Rosiori
  • Auto:Daewoo
  • Model:Espero 1.5 dohc GLX
  • An:1996
  • Nr. Inmatr.:TR-07-LIN

Posted 15 May 2009 - 08:27

Lasati-ma sa ghicesc. Dvs vreti o toba care se aude tare, dar nu foarte tare =)). Stiti bancul cu palaria verde?
Tips care face zgomot nu prea e. Doar daca vrei din ala care fluiera :).
Borla se aude frumos dar probabil prea tare ca si alte tobe din inox.
De serie eu as merge pe bosal desi nu as schimba finala pentru ca se aude prea incet .

Ar mai fi varianta sa-i dai o gaura :P.

PS. Spuneti-ne si noua in ce a constat reglajul care a dus la acest comportament al motorului.

Edited by Dj_Dark, 15 May 2009 - 08:29.


#60 DGT

DGT

    Ex: tiboasca

  • Membru
  • 965 posts
  • Din:Londra
  • Auto:Ford
  • Model:Mondeo Zetec
  • An:2009
  • Nr. Inmatr.:KM 09 YDB

Posted 15 May 2009 - 12:12

Lumea se chinuie sa faca masini cat mai silentioase sa nu deranjeze la mers nici pe propietar nici pe ceilalti participanti la trafic si tu vrei invers.Scimba vitezele dupa turometru ,nu dupa ureche!
Cea mai simpla solutie si cea mai putin costisitoare ,dai o gaura asa cum bine ti-a spus colegul nostru!




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users