Jump to content
Sign in to follow this  
cdorob

Cielo Executive Euro 3

Recommended Posts

Pentru toti posesorii mai vechi de Cielo, nu va luati unul nou, calitatea a scazut cu 50%!!

 

Am facut prostia sa-mi iau un nou Cielo LPG acum 4 luni. Am fost cu el de 13 (treisprezece) ori in service pt ca are pierderi de putere si da rateuri. L-au vazut vreo 10 mecanici si am schimbat o valiza de piese si tot nu merge...

 

Teapa de 8600 de Eur...

 

PS: am avut Cielo din 96, merge si in ziua de azi (e inca in familie)

 

Cristian

Share this post


Link to post

Romanu' tot roman ramane ; nimic bun nu poate dura . Chiar ma intrebam in weekendu' asta daca nu ar fi mai bine sa-mi iau un Cielo nou in leasing decat sa ma imprumut la banca si sa-mi iau Espero sh. ... N-am sa inteleg niciodata mentalitatea asta : faci ceva bun calitativ ca sa-ti castigi clientii , iar apoi scazi calitatea in speranta ca nimeni nu va sesiza si vei avea clienti in continuare ... Sau asta-i urmarea faptului ca ne-au parasit coreenii ?

Share this post


Link to post

Hai Crsitian, probabil ca esti tu mai ghinionist.Chiar asa rau a scazut calitatea?

Share this post


Link to post

nici eu nu cred...mai ales ca am prieteni cu Cielo LPG nou.E o problema la el cine stie...poate la instalatia de gaz.Oricum e o pata pe obrazul celor de la Daewoo care daca nu o remediaza promt ar face bine sa-i dea in judecata, nu?

Share this post


Link to post

Probabil ca intradevar sunt eu mai ghinionist, dar asta nu inseamna ca nu trebuia sa se rezolve problema. De fiecare data (13 ori) am plecat din service cu asigurarea ca totul merge perfect si ca s-a gasit defectul si remediat, dar contrariul a fost demonstrat in maxim 100Km prin efecte evidente: filtru de aer explodat/crapat, smulgere furtune admisie.

Am schimabt pana acum:

Capace filtre

Furtune admisie

Set fise

Vaporizator LPG

Mixer LPG

Sonda Lambda

 

Cu toate acestea problema exista in continuare...

 

Alte probleme avute dar de ele inca nu ma plang:

 

Defectarea inchiderii centralizate de 2 ori (inlocuit 2 motorase usa)

Scartait caseta de directie (nimic de facut)

Pierderi lichid de racire furtune nestranse, coliere lipsa

Mers inegal in relantii (prize cablaje defecte, s-a dispus eliminarea lor)

Zgomot tacheti pneumatici la pornirea la rece.

 

Este o lista impresionanta pentru o masina noua. Deci vrea cineva sa cumpere un Cielo nou, il dau ieftin cu 8000 Eur (reducere 600 fata de unul nou de la magazin :osanale:

 

PS: ieri m-a depasit un prieten cu un Matiz pe sosea incarcat cu 4 oameni ca mie imi murea motorul :oops:

Share this post


Link to post

Ce naiba ca din ce spui tu masina e varza...Doar nu s-a stricat vreun tachet hidraulic asa de repede.Deasemenea de 6 ani incoace eu am schimbat un singur motoras la inchidere si tu in cateva luni doua.Curios...eu zic sa le faci reclamatie ca asta se numeste buleala.

Share this post


Link to post

Stiu, si eu la Cielo vechi ('96) n-am schimbat mai nimic...

 

Totusi o nota pozitiva pentru service:

Am fost la Euro Service, Radacini, City center, Grand Garage, peste tot binevoitori si foarte serviabili (de genul ma suna pe mobil Seful de Service ca sa anunte cand vin piesele). Nu au comentat nimic la nici un raport de defectiune al meu (ba chiar au zis sa vin oricand sa se uite sa rezolve problema), dar parca as fi preferat sa se poarte rau cu mine dar sa mearga titiul.

 

 

Cristian

Share this post


Link to post

Io suspectez ca piesele alea nu s-au stricat de la sine. Nu chiar toate odata. Cred ca primii la care ai fost tzi-au "aranjat-o".

Eu il am de 7 luni si n-a patit nimic pana acum in afara releului de temporizator.

 

La revizie mi-au completat un pic lichidul de racire: vreo 200ml. Nu m-am impacientat.

 

S-au mai "sudat" rotile de abia le-au dat aia jos la revizie. De faceam o banala pana acolo ramaneam ca nu puteam da jos rotile.

 

Singura problema serioasa este ca are un tacanit la volan. Pe mine. :D

 

Pana acum nimic serios sa ma plang. Pana si consumul este sub ce dau ei normat.

Share this post


Link to post

na mey, vedeti? I TOLD U SO! nu ma credeati cand va spuneam, ziceati ca sustin cauza dacia sa...

eviedent ca nu toate sunt asa, sunt foarte asemanatoare cu slz-urile, nu mai sunt ce erau pe vremuri cand erau importate...

dupa cum va spuneam: dai un ban in plus ca sa te arzi mai rau... aceeasi calitate, consum mai mare etc

Share this post


Link to post

alx lasa-ne mai cu replicile tale comuniste.Asta poate e un caz de 0,1% nu 100% ca la dacia pitesti.Cat despre consumuri mai intereseaza-te.Dacia logan aia ciuta de 5700 euro consuma cu 1,5 litri mai mult decit oala ai goala de solenza care are 900 kg.Sa vezi consum pe una cu servodirectie,aer conditionat,si alternator de 70 A.Si inca ceva,consumurile la daewoo se fac in testul de anduranta de 50.000 km pe care il face la fiecare model lansat.La dacia se face pe standul cu role de cine stie ce betivi cu clestele si surubelnita in mana.

 

Revenind la cielo cu probleme :rateurile in admsie sant din cauza unui amestec sarac sau alimentarea in acelasi timp si benzina si cu GPl.

Cauze :

1. ai vreun injector de bezina de nu inchide bine

2.simulatorul instalatie gpl pt injectoarele de benzina are vreun contact imperfect sau este defect.

3.debitmetrul de putere GPl care este intre vaporizator si mixer nu deschide bine in sarcina .Posibil sa fie defect sau sa primeasca informatii gresite de la sonda lambda sau calculator.

Sfatul meu este sa mergi si la alte service-uri daewoo sau la alte firme care comercializeaza sau monteaza instalatii GPL Lovatto.

Cat despre service-uri nu te bucura prea mult.Intotdeauna se grabesc sa iti schimbe o piesa buna de pe masina in garantie pe care ei o so revinda

iar la craiova la uzina vor duce o alta piesa stricata pe care au schimbat-o la alt client pe bani si care nu a mai luato pt ca nu avea ce face cu ea.

Share this post


Link to post

Multumesc pentru sfaturi o sa ma prezint cu ele la cea de-a 14 verificare, miercuri.

 

Din pacate problema e ca masina a fost deja vazuta de 3 echipe de la Craiova independente de orice dealer. Echipele sunt trimise tocmai pentru a rezolva cazurile dificile si au incercat sa schimbe chiar ele piesele respective.

 

De asemenea mentionez ca rateurile si pierderile de putere se manifesta atat pe benzina cat si pe gaz deci nu cred ca defectul este legat de installatia de gaz.

 

Bineinteles ca daca o sonda ceva, comanda un amestec sarac si se intampla sa fiu pe LPG si nu pe benzina, se adauga problema suplimentara a exploziei filtrului de aer. Daca sunt pe benzina, masina continua sa mearga prost, dar macar nu explodeaza nimic (inafara de creierii mei)

 

Cristian

 

PS: cunosc 3 posesori de Cielo si 3 posesori de Solenza. Posesorii de Cielo au avut probleme minore pe parcursul a 4-5 ani de utilizare. Posesorii de Solenza au avut probleme minore pe parcursul primelor 4-5 luni si vom vedea in viitor. Ca idee, desi am probleme cu masina, nu-mi pare rau de alegere, cand o sa vad o dacie la 400.000km inca sa mearga (binenteles cu reparatii majore) o sa-mi iau Dacie. Pana atunci Daewoo rules, pacat de mecanicii romani

Share this post


Link to post

nimic in afara argumentului de motor nereusit nu justifica un consum de 13 la un motor de 1.5. Prin nereusit nu inteleg nefiabil ci doar faprul ca raportul performante consum nu este echilibrat. De ex, un mercedes clasa C 1.8l 122 cai consuma in afara 7.5 l si in oras 9. Si are 1.6 tone. Asa ca, lasa-ne lasa-ne...

 

ce vezi tu comunist in ceea ce am spus?

 

cristian, SUCCES si stai linistit, probabil ca se va rezolva si masina iti va merge bine. o perioada destul de lunga de timp. dar totusi, pacat de aia 8600 de euri...

Share this post


Link to post

Pai era vorba de o comparatie daewoo vs dacia facuta de tine.Mai nou dacia fabrica si autoturisme mercedes?

Si apropo despre ce motor vorbesti de consum de 13% ?Aici nu vorbim din poze mai ca doar nu santem pe forumul dacia.

Ai vazut vreodata un motor de megane?Are aceiasi senzori pe care ai are un cielo de 10 ani.Toti fabricati de General Motors.Daca sant asa buni cei de la Renault de ce nu ai fabrica ei?

 

cdorob pierderile de putere se manifesta tot timpul sau in ce conditii?

Pe tester a fost pusa?

Share this post


Link to post

@alx

Mai lasa'ne cu tigaile aici vorbim de mashini , de tigai se vorbeste'n bucataria dACIA ... :lol:

 

@cdorob

Problema de la Cielo tau cel nou e destul de complicata din ce spui . Eu cred ca ar fi mai bine sa iei legatura cu cei de la fabrica sa la explici despre probleme si sa mergi la Craiova s-o rezolve ei acolo ... problema e cine plateste deranju' :? . Apropo e Euro 3 ?

Share this post


Link to post

Am şi eu o observaţie de făcut: dacă după cumpărarea produsului, acesta a petrecut în service un timp mai lung de nuştiucâte zile, ai dreptul să ceri returnarea banilor sau schimbarea produsului. E dreptul tău.

Share this post


Link to post

Mie imi dadea rateuri in filtrul de aer pe gpl cand fisele si bujiile (deci instalatia electrica) erau varza.Pe benzina nu dadea dar tragea prost de tot.

Mai bine le-ai face o propunere sa-ti schimbe masina exact cum zice Vaxxi.Gaseste ceva legislatie comerciala ca trebuie sa se rezolve intr-un fel.

Share this post


Link to post
nimic in afara argumentului de motor nereusit nu justifica un consum de 13 la un motor de 1.5. Prin nereusit nu inteleg nefiabil ci doar faprul ca raportul performante consum nu este echilibrat. De ex, un mercedes clasa C 1.8l 122 cai consuma in afara 7.5 l si in oras 9. Si are 1.6 tone. Asa ca, lasa-ne lasa-ne...

 

ce vezi tu comunist in ceea ce am spus?

 

cristian, SUCCES si stai linistit, probabil ca se va rezolva si masina iti va merge bine. o perioada destul de lunga de timp. dar totusi, pacat de aia 8600 de euri...

 

Iar ne imbarliga alx cu Mercedesul C180 preparat?? :lol: De-aia isi ia Logan, nu?

Share this post


Link to post
Pentru toti posesorii mai vechi de Cielo, nu va luati unul nou, calitatea a scazut cu 50%!!  

 

Am facut prostia sa-mi iau un nou Cielo LPG acum 4 luni. Am fost cu el de 13 (treisprezece) ori in service pt ca are pierderi de putere si da rateuri. L-au vazut vreo 10 mecanici si am schimbat o valiza de piese si tot nu merge...  

 

Teapa de 8600 de Eur...  

 

PS: am avut Cielo din 96, merge si in ziua de azi (e inca in familie)  

 

Cristian

 

My friend da shi tu mai multe detalii: par ecsamplu este DOHC sau SOHC MOTORUL. Are EURO III?

Cam tragic ce sa intimplat in cazul tau...Numai daca socoteshti timpul pierdut prin service shi e nasol... :wallbanger: Nu shtiu ce sa zic ...cred totushi ca la tine e treaba de finetze. Adica itzi trebuie unu tare in motoare, eventual de la Craiova. Scanerul ce zice? La asemena defecte fereshtete de ciocanari in service.

Neaparat tzinene la curent cu mersul problemei tale!

Bafta!

Share this post


Link to post

In GL la service am auzit de chestia cu mersu' neregulat si fara putere . Iar Craiova a zis :"Schimbatzi bujiile !!! daca s-a mers cu benzina de Rompetrol " . Au schimbat si au mers auto , toate in garantie si noi .

 

Dar nu ne-ai zis daca a mers bine la inceput :?: ce benzina bagi :?: ...

Share this post


Link to post

Am sa raspund aici la toti:

 

1. Am vorbit deja de nenumarate ori la fabrica, si chiar amenintat cu Protectia consumatorului. Am scris si plangeri. Rezultatul a fost de fiecare data, mergeti in service ca se rezolva.

 

2. Euro 3, motorul clasic de Cielo din 96 cu o axa cu came

 

3. Se manifesta mai ales cand e cald afara. si la turatii sub 3.000. Daca merg in stil BMW 3000-5000 situatia e mai buna (nu da rateuri nu intrerupe) dar tot ma depasesc carutele.

 

4. Are caracteristici de masina cu avans mic (daca o calc moare, daca ii dau drumul incepe sa prinda putere). Problema e ca la Euro 3, avansul nu se mai poate regla (nu mai e clasicul capac de delcou care poti sa-l rasucesti ca sa modifici avansul, sunt 2 senzori care citesc turatia la axa cu came si turatia la arborele cotit si regleaza avansul automat)

 

5. A fost pusa pe toate scanerele posibile, am fost inclusiv pana la Constanta (ghiciti pe banii cui) ca sa puna pe ea laptopul cu softul din fabrica

 

6. A fost inlocuit si calculatorul de bord in ideea ca poate nu arata codurile de eroare

 

7. Problema a fost confirmata de toti mecanicii la care am fost (adica: da domne, are ceva, hai sa incercam sa-i schimbam x. Asteptat o saptamana sa vina x, inlocuit rezulta tot nu merge)

 

6. Am schimbat fise.

 

Cristian

Share this post


Link to post

Si pan'la urma... cu ce benzina mergi? :)

Share this post


Link to post

Si la Cielo DOHC euro2 tot asa nu mai are "delco" deci apridere secventiala si merge ok... :?

Share this post


Link to post

In principiu cu LPG :D

 

Benzina de la Petrom si...atat.

 

Patit de mai de mult cu benzina de la Shell, Lukoil si altii, deci Petrom.

 

Cristian

Share this post


Link to post

Nisthe elemente ajutatoare pt. problema ta ar fi:

1. Incearca sa-tzi goleshti rezervorul de benzina, eventual sa-l speli. Poate ai pus vreodata benzina slab calitativ sau cu gunoaie. Umplel dupa aceia numai cu benzina de calitate.

2. Nu te mai duce la mai mult servisuri. Alege unul bun shi alege de acolo pe cineva tare shi lasa-l numai pe el sa-tzi umple. Daca te duci la mai multzi o sa iasa o varza. Avantajul daca te duci numai la un tip este ca teoretic, daca e bun profesional, o sa o ia sistematic. Daca o verifica sistematic dupa aceia e imposibil sa nu gaseasca defectul:

-circuitul de benzina

-aprinderea

-ecu

-partea mecanica a motorului (daca e o chestiune mecanica, atunci potzi sa schimbi tu ce vrei shi tot o sa-tzi dea rateuri)

3. Incerca sa mergi o perioada de timp numai pe benzina, in felul acesta reduci problema la jumate. Citeodata gasul poate sa fie prost shi sa te induca in eroare.

4. Goleshte rezervorul de gas la zero, in asha fel incit sa fie eliminat problemele de la gaz complet. Daca nu o faci sa mearga pe benzina cu sigurantza nici pe gaz nu va merge.

5. Schimba catalizatorul, daca altceva nu merge. Probleme pot aparea shi de la el.

6. Pune-o la un analizator de gaze, citeodata ajuta la diagnosticarea problemelor.

 

Numai parerea mea.

Share this post


Link to post

cdorob a facut asta de la bun inceput de cand ai cumparato?

La distributie sa uitat cineva daca mai este la punct?

Pierde lichid de racire?

Au masurat compresia la cilindri?Exista posibilitatea sa se fi fisurat vreo supapa.

Eu ti-as sugera sa mergi la craiova la unul din sefi mari si sa ceri inlocuirea motorului sau a masini.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...