Jump to content
Sign in to follow this  
iso

Cu sau fara toba catalitica ?

Recommended Posts

Ma gindesc s-o scot ! O sa pun si poze ! :lol: ... Dece ? pentru consum si zgomot mai mici . Voi ce ziceti ?

 

P.S. Nu va ginditi la ... prostii !!! :lol:

Share this post


Link to post

Eu zic ca e treaba buna.Evacuarea va fi mai rapida si zgomot mai putin.

Dezavantajul este ca la 2 ani o pui sus pt a face ITP-ul :D

Share this post


Link to post

Cu ITP-ul se rezolva ca inca mai merge treaba ... :lol: Oricum am sa incerc...dar nu strica ceva pareri sau aspecte la care nu m-am gindit...nu ? :?

Share this post


Link to post

Daca inteleg bine este vorba sa scoti catalizatorul.Eu unul n-am de-asta si nu pot sa fac comparatie daca fuge mai bine decat cu.Ce pot sa spun este ca este foarte silentioasa.

Share this post


Link to post

Eu am catalizator si daca nu o turez peste 3000 si a mea este deosebit de silentioasa. Nu are a face cu zgomotul extern, pur si simplu espero e antifonat bine.

Share this post


Link to post

Eu nu ma pling de zgomot sau consum chestia e ca vreau sa experimentez ! Daca se poate mai bine fara catalizator...dece nu ? Si sper cu aceasta ocazie sa-mi cunosc mai bine auto :lavolan: ... :wink:

Oricum am dat in lucru "inlocuitorul" de toba catalitica si'o sa va tzin la curent !

Share this post


Link to post

Faceti-ma si pe mine sa inteleg... se poate scoate catalizatorul? :shock:

Si daca il scoti se reduce zgomotul? :shock:

Si daca il scoti, ce benzina tre sa pui?

 

Catalizatorul asta e in toba? Adica tre sa scot toba si sa puna alta fara catalizator? Unde gasesc?

 

Se pare ca sunt la vremea intrebarilor! :oops:

Share this post


Link to post

La Cielo da , este montat inainte de toba "mica" pe flanshe cu patru surub+piulitza de fiecare .

Poate ca da mai ales daca a fost lovit .

Tot fara Pb ca daca pui cu Pb "omori" sonda lambda !

Ideea e ca poate fi un pic mai bine . :)

Share this post


Link to post

Dacă scoţi catalizatorul, nu cred că va face mai puţin zgomot, ci mai mult. Asta pentru că în catalizator sunt nişte elemente de ceramică, ce se comportă ca nişte filtre. Compară o evacuare cu catalizator (ceramică) cu una standard (site) şi una directă (fără restricţii) - asta-i ordinea crescătoare a zgomotului produs.

 

La consum, habar n-am dacă influenţează cu ceva. S-ar putea să fie prea puţină economia, şi n-ai făcut nici o afacere. Plus că dacă strici ceva la catalizator, costă ceva bănuţi.

Share this post


Link to post

Pana la EURO2 mai merge. Se supara doar mama natura. De la EURO3 in sus, intra in balbaiala ECU (astea mai au o sonda lambda si dupa catalizator).

Prin reducerea rezistentelor la evacuare, nu cred ca vei obtine un spor de putere care sa merite efortul. Ai totusi un motor in patru timpi (cu evacuare fortata) cu cilindree normala.

Share this post


Link to post

:alien: ...deja doua pareri demobilizatoare :scarpin: dar hotarirea mea ramine :coool: in picioare ca doar vreau sa ma joc :play: ! Nu dati cu pietre ca dupa modificare spun tot ! :lol:

Share this post


Link to post

Pana la urma sa dat jos catalizatorul sau nu?

Share this post


Link to post

Un prieten al meu cu un golf a scos catalizatorul ca cica ii lua din putere si el era sigur ca se poate si a-Ia cu 80 km/h.Rezultatul a fost ca s-a dereglat masina si a trebuit sa se duca la Porsche Romania sa puna iar catalizatorul si sa-i regleze computerul

Share this post


Link to post

Tot ce este posibil.Multe modele de masini nu au decit catalizatorul si toba finala.Un fost coleg de al meu a dat jos catalizatorul de pe un Peugeot 406

pt ca i sa spart si nu are bani momentan pt altul si nu i sa intamplat nimic decit faptul ca este mai zgomotoasa.

La Daewoo sa optat pt catalizator+ 2 tobe nu pt o toba catalitica + toba finala deci sant sigur ca va merge bine poate mai bine decit cu ea.

Share this post


Link to post

:oops: Nu am avut timp ca am fost la mare :oops: , dar nu am renuntzat la idee !

Share this post


Link to post

Dupa incercarea de a confectiona "scurtatura" ce va inlocui catalizatorul am gasit sa cumpar intr-un sfirsit piesa cu pricina 550.000lei cam mult pentru o teava si doua flanse . :( Urmeaza inlocuirea . :shock:

Share this post


Link to post

Salut , nu stiam ca exista forum cu pasionati de espero prin RO, in fine , Eu am un Espero de 2.0 l , in 8 valve , 77kw, 105 cai.Eu am scos catalizatorul , am pus un filtru de aer sport si toba finala sport sebring . Se cunoaste diferenta, adica am facut la liniute un Megane 2 de 1.6 , 16V de 112 cai cu aproape 2 maisini intre mine si el, si m-am mai dat cu un escort de 1,8 16V de 115 si m-a facut cu o masina, si VAXXi are dreptate zgomotul este mai mare, dar e marfa.

Share this post


Link to post

Azi am reusit sa dau jos catalizatoru' :lol: :lol: . Primele impresii : E MAI LINISTE . Cu aceeasi ocazie am vazut si eu cum arata un catalizator pe "dinauntru" , e plin de site , aproape ca se vede prin el . Sa vedem acum consumul :shock: dar nu astept prea mari imbunatatiri . :wink: oricum acum suna a evacuare de Cielo . :lol: :lol:

Share this post


Link to post

N-ai văzut şi fagurele de ceramică ? din câte ştiu eu, ăla e elementul filtrant, nu sitele.

Share this post


Link to post

Nu n'am vazut fagurele de ceramica partea urita ca tabla de pe catalizator s-a cam ars nu tare dar s-a ars :( . Se pare ca am facut bine ca l-am scos acum ca sa am cu ce trece de testul de gaze pe viitor :lol: .

Share this post


Link to post

Sa nu va suparati pe mine, dar mi se pare o prostie sa scoti catalizatorul. Nu cred ca o sa castigi mare lucru la capitolul putere/consum, dar cu siguranta vei scoate mai multe mizerii in aer.

Inteleg manevra asta in cazul in care se strica si omul nu vrea sa dea bani pe altul ca nu are. Dar sa ai o masina care scoate mai putine noxe si sa o strici doar pt 1-2 cai pe care ii obtineai cu un filtru de aer sport sau o evacuare ca lumea...(aveai si un zgomot mai placut).

Share this post


Link to post

Nu ma supar :lol: ca numa' eu si Ted Bundy ne-am scos catalizatoru' :lol: . Cit despre noxe nu'mi fac probleme ca doar n,am teava de evacuare inauntru' :lol: si pina no' sa dispara tot parcu' de diesele ce imputesc strazile n'am probleme de constiinta . 8)

La partea de cai putere am sa raspund cu o intrebare : DECE sa nu "cistigi" citiva CP scotind catalizatoru' decit sa trebuiasca sa pui ceva pentru aceelasi motiv si mai scapi si de huruit . :wink:

Share this post


Link to post

MikeTekRacing, tind să fiu şi eu de-acord cu Iso la faza asta: în condiţiile în care un camion tradiţional românesc poluează cât zece maşini ce respectă norma de poluare EURO 2, şi nu-l vede nimeni când declanşează peretele de fum pe stradă...

 

Eu momentan merg cu tobă de Dacie :lol: când s-a rupt, n-aveau altceva pe stoc şi am adaptat, ori mi se pare că îmi cam împiedică evacuarea (până şi ţeava e mai subţire decât la cea veche), aşadar când s-o duce toba curentă (şi nu îmi pun problema că va rezista prea mult, fiind de Dacie :twisted: ) o voi schimba tot traseul cu evacuare directă, eventual din inox.

Share this post


Link to post

...si apoi , sa nu ziceti ca dau cu catalizatoare'n voi :lol: da' nici un auto :lavolan: facut(la noi) pina'n 2000 nu are catalizator si multe nici chiar sonda lambda deci ... traiasca Ted Bundy :beerchug:

Share this post


Link to post

Nu era vorba de asta, ca nu am acuzat pe nimeni de nimic.

Mi se pare insa "tiganie" sa scoti ceva ce a avut masina pentru a face aerul mai curat. O chestie de filosofie, atat. Eu nu am catalizator, a mea e din 1999.

Ma bucur ca nu ati luat-o ca pe o acuza, e o metoda de a castiga ceva putere, succes si spor la "tuning".

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...