Jump to content
Sign in to follow this  
danny27

Checkengine - Cielo Euro3 Nou

Recommended Posts

domnilor, sper sa nu devin agasant cu problemele mele, dar asa e omul pasionat de masina lui mai ales cand e noua...in urma vizitei la service si punerea masinii mele pe tester si scanner etc, a fost invatata sa functioneze conform noului soft de lpg lovato, venit de la craiova special pentru cielo euro III. Dupe asigurarile de rigoare ale mecanicului care s-a ocupat am plecat si dupa aproximativ 25 de minute m-am ales cu o frumusete de martor aprins la bord "check engine". Bineinteles ca am facut cale intoarsa la service pentru a remedia defectul care s-a dovedit a fi "senzorul de oxigen supraincalzit sai deschis".

Daca cineva dintre voi s-a mai confruntat cu asa ceva si a reusit sa ii dea de cap va rog spuneti/mi si mie cum ati facut ca la mine cei de la service au zis sa ma reintorc in alta zi si, impreuna cu cei de la Craiova, prin telefon, sa ii dea de cap. FOARTE CURIOS.

Astept pareri de orice fel

multam

dan

Share this post


Link to post

Care este codul de eroare din cele de mai jos?

P0134 Front Heated Oxygen Sensor (HO2S1) No Activity or Open

P0140 Rear Heated Oxygen Sensor (HO2S2) No Activity or Open

Se aprinde pe gaz sau benzina?

Share this post


Link to post

Salut Danny27,

 

Cam toate Euro III cu LPG fac asa (sau in fine, de cate ori am fost in service m-am intalnit cu oameni care aveau acelasi lucru) - am avut si eu aceeasi problema. In primul rand, incearca sa nu te stresezi prea tare, pentru ca daca te tii de capul celor de la Craiova se rezolva. Deci nu-ti face probleme, dar trebuie sa insisti. La mine a fost un traseu foarte lung si anevoios de rezolvare, dar conteaza rezultatul.

 

Partea proasta e ca pierzi timpul prin service... In rest sa o stapanesti sanatos!

 

Cristian

Share this post


Link to post

Nu toate cielo E3 fac asa.De obicei in primele mii de km cand masina trebuie lasata asa cum e in rodaj se gaseste domnul detinator sa mearga in service la reglaje pentru ca i se pare ca nu fuge cum ar trebui sau consuma mai mult cu 1-2l decit ar trebui si acolo in majoritatea cazurilor gaseste un nene electrician care a primit pe inventar scanerul de la meseriasul care a facut pregatire pe asa ceva la uzina si a plecat din diferite motive la alte firme sau in tari cu apa calda si mai departe stim cu totii ce se intampla.Sant cazuri in care instalatia de gaz vine bine reglata din fabrica si sant cazuri in care clientul chiar daca nu are norocul sa nimereasca bina reglata instalatia are norocul de a gasi persoana potrivita pentru a face bine reglajul.

Cei mai ''norocosi'' sant cei care primesc sfaturi de la cei din service ca instalatia nu ar fi buna pentru cielo si sa le-o lase lor pe cateva milioane si uite asa scapa clientul de probleme.

Share this post


Link to post

Huh. ok. La mine nu a mers pur si simplu de cand a iesit de pe usa dealerului adica s-a aprins becul dupa 1.5 km. Si acum dupa un an jumate este absolut imposibil sa merg cu ea vara pentru ca moare motorul, desi iarna merge perfect.

 

Dar ca sa iesim din acest off-topic, danny27 trebuie sa fie perseverent pana ii rezolva masina.

 

Cristian

Share this post


Link to post

Nu stiu exact cum le-au legat instalatiile dar cred ca decit o sonda de oxigen este emulata pe gpl iar cealalta citeste de la care si apar problemele.Se poate monta inca un LCS (cel mai ieftin) pentru a minti ecm-ul ca si cealalta sonda este ok si atunci se poate tolera si un amestec/consum optim de gpl.

Share this post


Link to post

domnilor va multumesc pentru urari si sfaturi, de felul meu sunt foarte insistent mai ales cand e vorba de masina mea. M-am gasit sa ma duc in service pentru ca imi consuma 16 in oras si nu e chiar asa de placut (inca de la primii kilometri).

Codul de eroare este P0140 adica in traducere libera senzorul de oxigen supraincins sau fara activitate. Se aprinde si pe gaz si pe benzina.

Fost in service, resetat ECU, reinvatat toate valorile optime, schimbat sonda lamda, scanner, calculator etc si tot degeaba, dupa aproximativ 15 minute de mers in oras ca test cu opriri si porniri succesive se aprinde din nou cu acelasi cod de eroare. Cei de la service nu mai au solutii ce sa incerce, au hotarat sa ii cheme pe cei de la Craiova sa rezolve ei...Miramas

ovi_jer ceva sfaturi? faza cu amortizoarele de pe spate ai avut dreptate cu piulitele, le-am strans si nu mai troncane asa tare. Ce inseamna LCS?

daca mai aveti alte idei sunt superbinevenite

Edited by danny27

Share this post


Link to post

Schimba si service-ul.Asa ti-au zis ei sau asa ai inteles tu?Eroare este senzorul de oxigen al doilea incalzit(adica este cu incalzire electrica nu prea incins sau defect) nu variaza sau circuitul ei este deschis(intrerupt).Deci primul lucru era sa masoare continuitatea cablajului de la sonda la ecm sau masurat cu un aparat de masura daca intradevar sonda lucreaza.

Share this post


Link to post

am avut si eu probelma cu respectivul bec " check engine " . Masina nou .. o luna are , am fost in service sa fac revizia si s-a stins in ziua respectiva . A doua zi, iar s-a aprins ..m-am dus inapoi .. seful de la service mi-a pus testeru .. a "gadilat" el acolo putin dupa care mi-a zis sa merg 100 km pe benzina dupa care pot sa trec pe gaz. a zis ca era un senzor care se dereglase si trebuia sa se obisnuiasca iara cu parametrii benzinei nush ce pe acolo . ideea e ca in ziua aia ma duceam si la ct, deci numai bine aveam unde sa fac cei 100 km . din ziua aia nu s-a mai aprins acel indicator "check engine "

Share this post


Link to post

Domnilor, acum ceva vreme am deschis un topic cu o bataie suspecta in spatele masinii, si dupa indelungi dezbateri libere intre noi, membrii acestui forum, am ajuns la concluzia ca amortizoarele sunt devina.

Astfel, cu ajutorul unui service adevarat (din punctul meu de vedere si nu fac reclama, ci doar va spun ca mi-a placut 100% cum am fost tratat GRAND GARAGE - BOSH) am repurtat o mare victorie, aseara (pe 9 febr) am fost al service, unde imi fac de obicei garantia, despre care vreau sa spun ca sunt exact pe gustul meu. Nu am nimic ce sa le reprosez, sunt intr-adevar profi (asta daca stii sa le vorbesti si nu te duci cu gura mare).

Ca sa revin, mi-au schimbat amortizoarele romanesti de Sibiu (care dupa spusele celor de la Craiova sunt o gaselnita romaneasca jumate pe ulei jumate pe gaz si ca sunt foarte bune etc) cu unele coreene marca Daewoo doar pe ulei (scria pe ele), si uite asa am rezolvat cu troncanitul pe spate.

Dar aveti grija ca baietii de la Craiova (ca erau si ei aseara), vor recomanda de acum incolo sa se schimbe doar bucsele din capetele amortizoarelor, pentru ca spun ei ca acolo e buba. Vreau sa spun ca la mine am lasat aceleasi bucsi de la alea vechi dar am schimbat amortizoarele si ...gata bataia.

Asa ca avand perseverenta veti rezolva si voi probelma. Sunt foarte multumit de cele noi.

 

In alta ordine de idei, ca sa nu mai deschid un alt topic, ovi_jer, problema cu martorul motor aprins si cu codul de oroare P140 - senzor incins etc, nu avea nici o problema nici cablajul nici sonda, pur si simplu atunci cand masina a venit din fabrica nu avea setate unele valori care sa permita sa functioneze cum trebuie.

Eu nu ma pricep prea bine dar a introdus niste valori 1s, 5s, 105s, iar a patra nu o mai stiu. Ceva cu Open circuit...Partea si mai frumoasa, ca impreuna cu mecanicul meu de la grad garage, am confruntat lista valorilor comunicate de fabrica cu lista valorilor pe care o aveau mesterii de la Craiova, si...surpriza...nu erau la fel...Deci concluzia este una singura, "mesterii de la Craiova" vor sa fie doar ei care sa stie sa repare si sa fie prezentati ca niste salvatori de masini si suflete.

 

Sper sa va fie de folos ce am scris eu aici.

Multam pentru sfaturile date si tinem legatura.

Dan

Share this post


Link to post

Asa este. Victorie. Am sunat si eu la service-ul la care am fost pentru constatare amotizoare care troncane pe spate si mi-au spus ca cei de la Craiova au trimis amortizoare noi. Mers la service pe 3.02, schimbat amortizoare spate vechi (made in Sibiu) cu amortizoare noi originale GM-Daewoo Korea pe ulei. Alta viata. Adio troncanit. Respect DWAR.Sa le vedem cat tin. In rest numai bine.

Share this post


Link to post

Tot off-topic si eu.. ma scuzati.

Ar trebui sa tina in jur de 80.000 km, daca ratezi binisor gropile.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

danny27, cat te-a costat schimbatul amortizoarelor?

Share this post


Link to post

este of topic intrebarea, ti-am trimis un mail cu detalii

Share this post


Link to post

Salutare

 

Am venit si eu cu o problema. Mama mea are un Cielo Euro3 (3-4000km cred ca are cu el) si imi tot zice ca i se aprinde aleator senzorul ala galben cu "check engine".

 

A fost la service si au pus-o aia pe tester si cica n-a aparut nimic. Diagnosticul: "doamna, masina are niste senzori acolo si s-au virusat" (ea sta in Tg-Jiu, si acolo a fost la service ... va dati seama ce idioti).

 

A mai avut cineva problema asta? A zis ca intr-o zi i s-a intamplat sa "tremure" motorul (becul nu era aprins in momentul ala) ... dar nu stiu cat de precisa este explicatia ei :D

 

In principiu - i se aprinde aleator si se stinge la fel. Ea zice ca masina merge normal, chiar si cand e becul ala aprins (repet - a pomenit ceva de trepidat motorul - dar probabil era ea intr-o treapta prea mare :D )

 

Ce parere aveti? Orice sugestie e binevenita.

Am inteles ca vrea sa se duca la Craiova cu ea ... credeti ca e ceva grav?

Share this post


Link to post

Du-te tu, daca pari mai serios, la alt service si cere-le sa iti zica numarul erorii care le apare pe scanner!

Share this post


Link to post

A fost la 2 service-uri diferite si ambii mecanici au zis ca nu apare nici o eroare.

Imi e greu sa ma duc fiindca eu stau in Buc si ea in Tg-Jiu.

Edited by LYM

Share this post


Link to post

Sa nu care cumva sa mearga cu ea subturata rau, iar motorul cand tinde sa moara aprinde becurile in bord. :) Se mai intampla.

Share this post


Link to post

Este o eroare intermitenta nestocabila de ecm din cauza unui circuit electric intrerupt la vreun senzor sau solenoid sau vreo mufa nu face contact bine.Trebuie luate toate mufele la verificat si masa la senzori,ecm.

Share this post


Link to post
Sa nu care cumva sa mearga cu ea subturata rau, iar motorul cand tinde sa moara aprinde becurile in bord. :) Se mai intampla.

 

Nu, nici chiar asa :D

I s-a intamplat sa i se stinga dupa 30 sec, sau dupa 30km ... total aleator.

Edited by LYM

Share this post


Link to post

Atunci via service serios si se rezolva. Cel mai probabil, asa cum a zis si taticul Ovi_Jer, un contact ceva aiurea.

Share this post


Link to post

salut , nu stiu daca ti-ai rezolvat problema si eu am umblat la mai multe "servisuri" pana cand am

ajuns la un electrician care a rezolvat problema (martorul de checkengine se aprindea aleator aveam cca 2500km ).Am shimbat senzorul de pe axul cu came si de atunci nu am mai avut probleme.

SUCCES

Share this post


Link to post

Ce rol are senzorul ala ?

Share this post


Link to post

S-a remediat problema. A fost cu masina la Craiova la service si i-au schimbat aia nu stiu ce senzor.

Share this post


Link to post

Pai nu asa, "nu-s ce senzor". Fa bine sa stii, sa ne spui si noua, ca de-aia este forum. Ok? :-?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...