Jump to content

 

Photo
- - - - -

Imi Sare De Pe Gaz Pe Benzina Singura!


  • Please log in to reply
121 replies to this topic

#41 ovi_jer

ovi_jer

    BARON LOCAL

  • Super Moderatori
  • 7,091 posts
  • Din:Rm Valcea
  • Auto:Daewoo
  • Model:VF69Z
  • An:1999

Posted 29 April 2006 - 22:19

Nu e normal sa fie asa pentru ca nu face circuitul cum trebuie lichidul de racire.
Dupa cum vezi in primul atasament mufa de diagnoza se afla pe sub bord pe undeva in zona intrerupatorului.
In al doilea atasament este interfata diagnoza pentru instalatia ta gpl :D

Attached Files



#42 mr_

mr_

    Forumist

  • Membru
  • 2,305 posts
  • Din:Bruxelles, Belgia
  • Auto:Skoda,
  • Model:Suberb 1.8TSI
  • An:2010

Posted 29 April 2006 - 22:47

Ai gasit-o pe undeva de cumparat?
Mufa trebuie deci s-o mai caut. :-? O sa fac o poza cu intrerupatorul si cablurile din zona lui.

Edited by mr_, 29 April 2006 - 22:48.


#43 ovi_jer

ovi_jer

    BARON LOCAL

  • Super Moderatori
  • 7,091 posts
  • Din:Rm Valcea
  • Auto:Daewoo
  • Model:VF69Z
  • An:1999

Posted 29 April 2006 - 22:52

Da este de cumparat la daewoo benelux si costa 300 euro :)

#44 mr_

mr_

    Forumist

  • Membru
  • 2,305 posts
  • Din:Bruxelles, Belgia
  • Auto:Skoda,
  • Model:Suberb 1.8TSI
  • An:2010

Posted 29 April 2006 - 22:57

O sa-i contactez. Am mai incercat o data, si m-au trimis la gangsterul de care spuneam mai devreme. El subcontracteaza lucrarile legate de GPL pentru Daewoo... sau le subcontracta, in 2000.

#45 mr_

mr_

    Forumist

  • Membru
  • 2,305 posts
  • Din:Bruxelles, Belgia
  • Auto:Skoda,
  • Model:Suberb 1.8TSI
  • An:2010

Posted 01 May 2006 - 12:14

Am adus pozele cu ce se afla in zona comutatorului de GPL.
"interfata" pare sa se potriveasca cu cea din poza lui "ovi". Totusi, in ea intra un singur fir.. insa mai sunt cateva fire taiate in manunchiul de cabluri.
O sa ma duc la doctor si insist sa fiu prezent cand face diagnosticarea. Problema e ca dureaza pana iau in rendez-vous.

Attached Files



#46 ovi_jer

ovi_jer

    BARON LOCAL

  • Super Moderatori
  • 7,091 posts
  • Din:Rm Valcea
  • Auto:Daewoo
  • Model:VF69Z
  • An:1999

Posted 01 May 2006 - 12:22

Mai cauta.Trebuie sa fie si a doua cu 3 pini.Nu ai masurat de curiozitate sa vezi daca acela este +12vcc?
Oricum ce pretentii sa mai avem la romani in privinta montajului de instalatii gpl daca nici in tarile cu apa calda nu se respecta montajul ca la carte.

Attached Files

  • Attached File  n2.JPG   13.5KB   140 downloads


#47 mr_

mr_

    Forumist

  • Membru
  • 2,305 posts
  • Din:Bruxelles, Belgia
  • Auto:Skoda,
  • Model:Suberb 1.8TSI
  • An:2010

Posted 01 May 2006 - 18:48

Pai la ce sa te astepti cand unii au monopol...

#48 ovi_jer

ovi_jer

    BARON LOCAL

  • Super Moderatori
  • 7,091 posts
  • Din:Rm Valcea
  • Auto:Daewoo
  • Model:VF69Z
  • An:1999

Posted 02 May 2006 - 14:18

Pai nu conteaza cine are monopolul ci faptul ca nu se respecta normele de montaj daewoo.

#49 tolin

tolin

    Le Maitre

  • Gold Member
  • 13,294 posts
  • Din:Brasov
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Kalos HB5U-1150cc
  • An:2005
  • Nr. Inmatr.:tipic

Posted 02 May 2006 - 14:24

Ii doare drept in spielhosen si pe aia. Beljienii sunt un fel de romani, ne inteleg prefect bancurile. Nu-s ca nemtii, nu pot sta pana nu-si "aduc aportul" de originalitate.

#50 ovi_jer

ovi_jer

    BARON LOCAL

  • Super Moderatori
  • 7,091 posts
  • Din:Rm Valcea
  • Auto:Daewoo
  • Model:VF69Z
  • An:1999

Posted 02 May 2006 - 18:54

Pai tocmai asta e ideea.Schemele de montaj sant facute de daewoo benelux si tocmai ei sa nu le respecte?

#51 mr_

mr_

    Forumist

  • Membru
  • 2,305 posts
  • Din:Bruxelles, Belgia
  • Auto:Skoda,
  • Model:Suberb 1.8TSI
  • An:2010

Posted 02 May 2006 - 20:58

Problema e ca instalarea propriu-zisa nu e facuta de Daewoo ci de un garaj gpl-ist autorizat, care lucreaza si cu alte marci (subaru, sau dodge... toate ram-urile pe care le-am vazut sunt pe GPL si au abtibildul garajului).
Doar intretinerea (si garantia) e facuta de Daewoo, insa dealerul cel mai apropiat spunea acum cateva luni ca nu se ocupa inca de GPL, ca au un om la cursuri si ca se vor ocupa.

#52 mr_

mr_

    Forumist

  • Membru
  • 2,305 posts
  • Din:Bruxelles, Belgia
  • Auto:Skoda,
  • Model:Suberb 1.8TSI
  • An:2010

Posted 04 May 2006 - 13:00

Am fost la doctor cu masina... La Daewoo, un service care se ocupa si de gaz.
Pauza interfata + soft :-W Probabil ca singurul care le are e smecherul care a instalat GPL-ul. Daca le-o avea si ala. Mecanicul de la Daewoo e convins ca la instalatia mea nu se pot schimba setarile ECM-ului, pentru ca el nu are scula. Gandire de genul "daca eu am un ciocan, tind sa cred ca toate lucrurile sunt cuie"
A facut doar diagnosticare pe benzina + analiza gaze (no problem), si mi-a spus sa curat clapeta de acceleratie si mixerul, si sa vin ca sa regleze presiunea la vaporizator (pentru asta are scule). Si cica sa schimb fisele de la bujii. Un set de fise GM costa 140€. In Romania cat sunt?

Am observat in schimb ca Daewoo (adica, chevreolet) au inceput sa lucreze cu instalatii italiene. S-or fi saturat si ei de politetea olandezilor :D
BRC si Vialle cu injectie secventiala, si Vialle cu injectie directa de GPL lichid (LPI). Asta nu am vazut-o pe viu, ci doar reclama.

Preturi
Evada 2L (128CP) 22500€, insa parea sa aiba si piele.
Lacetti 1.6 15900€
Nubira 1.6 CDX 16490€
Aveo 1.4 14500€ (avea inclusiv clima automata si cred ca si computer de bord)
Kalos 1.4 12500€.
Matiz 1.0 9500€. Toate, cu toate taxele incluse.

PS

Am vazut un Hummer H2 pe GPL, in curte la service :D

Edited by mr_, 04 May 2006 - 12:58.


#53 ovi_jer

ovi_jer

    BARON LOCAL

  • Super Moderatori
  • 7,091 posts
  • Din:Rm Valcea
  • Auto:Daewoo
  • Model:VF69Z
  • An:1999

Posted 04 May 2006 - 14:54

Baiatul ala ori a lipsit la scoala ori patronul lui e prea zgarcit sa investeasca in scule.
Data viitoare cand mai mergi la ei scoate atasamentul de mai jos la imprimanta si da-le o lectie de viata.

Attached Files

  • Attached File  LPG.pdf   105.52KB   166 downloads


#54 mr_

mr_

    Forumist

  • Membru
  • 2,305 posts
  • Din:Bruxelles, Belgia
  • Auto:Skoda,
  • Model:Suberb 1.8TSI
  • An:2010

Posted 04 May 2006 - 15:24

Am dat si eu peste pdf-ul ala cand cautam softul pentru ECM delco :))

Tipul e italian... Mi-a aratat toate sculele similare pentru Teleflex cu injectie secventiala, BRC si Vialle, insa pentru Koltec nu are decat un fel de manometru pentru reglajul vaporizatorului. Si mai e si nou pe deasupra (vorbeste cu un accent foarte puternic, si unul din trei cuvinte e in italiana, nu in franceza). Am dubii ca pricepe neerlandeza :)
Probabil ca anteriorul a plecat cu tot cu interfata :-W . Adresa garajului mi-a dat-o "centrala" Chevrolet Belgia, carora le-am precizat ce fel de instalatie am, teoretic ar trebui sa aiba toate sculele.

Oricum, macar e mai amabil decat altii in sensul ca m-a lasat sa vad ce face, majoritatea (printre care si cel care a montat instalatia, si care mi-a spus unde e interfata cea invizibila) nu te lasa sa intri in garaj.

#55 masterbobs

masterbobs

    Forumist

  • Membru
  • 298 posts
  • Din:Romania - Bucuresti
  • Auto:Skoda
  • Model:New Octavia 2.0 TDI
  • An:2013
  • Nr. Inmatr.:B-XX-XCS

Posted 23 May 2006 - 22:53

Ajutooor... :(( a inceput si Cielo al meu....
Nu prea stiu cum sa explic...practic imi sare de pe Gaz pe Benzina cand "vrea muschii lui". Ba in plus o data nu a mai vrut sa treaca pe gaz chiar daca il turam peste 2500rpm... Am oprit pentru vreo 5 minute si dupa ce am pornit pe benzina am incercat trecerea pe GPL...canci... nu a vrut...
Am plecat nervos si am tot forjat-o chiar daca merge pe benzina impecabil ... apoi am efectuat manevra nervoasa de a porni aerul conditionat si stupoare... la prima accelerare a trecut frumos pe gaz si nu a mai facut probleme... chiar daca a facut urat toata ziua trebuie sa spun ca nu a mai facut in seara asta... maine voi vedea...

Intrebarea mea: Trebuie sa ma duc in service sau s-a corectat singura?

PS
Cum este posibila trecerea "automata" de pe GPL pe Benzina?(ce anume o poate determina?

#56 ovi_jer

ovi_jer

    BARON LOCAL

  • Super Moderatori
  • 7,091 posts
  • Din:Rm Valcea
  • Auto:Daewoo
  • Model:VF69Z
  • An:1999

Posted 23 May 2006 - 23:07

Daca exista o problema in functionarea pe gaz calculatorul instalatie gpl comuta pe benzina.

#57 mr_

mr_

    Forumist

  • Membru
  • 2,305 posts
  • Din:Bruxelles, Belgia
  • Auto:Skoda,
  • Model:Suberb 1.8TSI
  • An:2010

Posted 24 May 2006 - 12:47

Incearca sa strapezi senzorul de temperatura de pe vaporizator si vezi ce se intampla :)
La mine n*a mai sarit. Acum am scos strapul, insa tot nu mai face figuri, pare ca si-a revenit de la sine.
Daca ai probleme cu fisele de la bujii, ar putea fi si asta o cauza.

Apropo de bujii: La motorul de 2L, care e distanta corecta intre electrozi? In manualul in romaneste scrie 06-0.7 mm, in cel in engleza 0.9 mm... Pentru mers aproape exclusiv pe gaz, ce se recomanda?

#58 masterbobs

masterbobs

    Forumist

  • Membru
  • 298 posts
  • Din:Romania - Bucuresti
  • Auto:Skoda
  • Model:New Octavia 2.0 TDI
  • An:2013
  • Nr. Inmatr.:B-XX-XCS

Posted 24 May 2006 - 14:44

Azi am mai mers cu ea... si am observat urmatoarele:
cand se incalzeste o apuca dracii... ii scade ralanti-ul cam pe la 600rpm... merge asa cam 1 minut constant fara balabaneli sau tremuraturi si deodata tac...se face ledu' galben si nu nu mai vrea pe GPL...cuplez AC si il decuplez apoi la prima accelerare peste 2500rpm trece frumnos pe GPL si ramane asa pana la primul stop(daca nu la primul macar la al doilea)

Practic in mers nu se intampla nici o data sa treaca pe benzina... doar la stopuri...


PS1
In ceea ce priveste caldura.. poate are o legatura cumva...face figurile astea de cand au inceput caldurile(>25)...
PS2
mentionez ca pe benzina functioneaza excelent...

#59 ovi_jer

ovi_jer

    BARON LOCAL

  • Super Moderatori
  • 7,091 posts
  • Din:Rm Valcea
  • Auto:Daewoo
  • Model:VF69Z
  • An:1999

Posted 24 May 2006 - 16:09

mr_@ Distanta la bujii este in functie de tipul acestora.Daca nu spui ce model ai nu te pot ajuta :D
masterbobs@Mergi in service doar ai masina in garantie cu instalatie din fabrica.

#60 masterbobs

masterbobs

    Forumist

  • Membru
  • 298 posts
  • Din:Romania - Bucuresti
  • Auto:Skoda
  • Model:New Octavia 2.0 TDI
  • An:2013
  • Nr. Inmatr.:B-XX-XCS

Posted 20 July 2006 - 08:27

Aseara iar s-a intamplat...offf....
@ovi_jer:
Am fost la service si bineinteles, acolo masina nu a mai facut ... ba chiar mai mult pe scaner nu ii arata nimic ... era totul OK (zicea el; mecanicu')

Am mai citit pe ici pe colo si am ajuns la urmatoarea posibila cauza....

Tinand cont de urmatoarele aspecte:
Aceste manifestari au loc atunci cand ma deplasez cu viteza redusa.
Cand se intampla pe partea centrala a masiniii este foarte cald (in interior-banuiesc ca este din cauza neaerisirii in pasaj).

Este posibil sa fie de la vreun senzor(si ma gandesc nu numai la cel de o2 si la sonda lambda) sa dea rateuri si din cauza asta sa faca figurile cu saritul pe GPL?
Daca da, de ce puii mei mecanicul nu le-a vazut? Nu se stocheaza?




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users